• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani kandidati za člane upravnega odbora DMS

Trenutni sestavi upravnega odbora Društva za marketing Slovenije (DMS) se izteka triletni mandat. Za člane devetčlanskega upravnega odbora v novem mandatu, ki se začne s 1. februarjem 2017, se poteguje 13 kandidatov, ki jih bodo člani DMS volili 19. januarja 2017.

Na razpis za člane novega upravnega odbora DMS z mandatom do februarja 2020 so se prijavili Nataša Arko, direktorica prodaje in marketinga pri SID – Prvi kreditni zavarovalnici, Janja Berložnik Šuler, direktorica in ustanoviteljica podjetja LANARA Consulting, Aleksandra Brank, vodja oddelka za  uporabniško izkušnjo v Bisnode Group, Petra Čadež, samostojna svetovalka na področju načrtovanja blagovnih znamk, Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja v Adria Mobilu, Jaka Kladnik, vodja oddelka za digitalni marketing v podjetju Marand, Lea Lipovšek, direktorica marketinga v agenciji Madwise, Nataša Mithans, direktorica strategij v agenciji Renderspace, Mitja Pirc, direktor podjetja Indigo Consulting, Alenka Potočnik Anžič, direktorica velenjske poslovne enote agencije AV studio, Boštjan Prijanovič, direktor agencije New Moment, Matjaž Vračko, direktor maloprodaje v Mladinski knjigi Trgovini, in Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana.

Člani Društva za marketing Slovenije bodo člane novega upravnega odbora DMS volili v četrtek, 19. januarja 2017, ob 17. uri v prostorih GZS v Ljubljani. Člani novoizvoljenega upravnega odbora bodo med seboj izvolili tudi predsednika Društva za marketing Slovenije, ki bo zamenjal dosedanjega predsednika mag. Darka Dujiča, direktorja podjetja Ceneje. Predstavitve članov, ki se potegujejo za izvolitev v upravni odbor DMS, najdete na tej povezavi.

“Bodite drzni, delovni, vendar upravljajte z občutkom in odgovornostjo,” je svoj nasvet novi generaciji upravnega odbora DMS podal mag. Darko Dujić.