• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM-ova akcija leta 2016 je Lidlova »Naš navdih ste vi«

Bralci in sledilci Marketing magazina na Facebooku ste za MM-ovo oglaševalsko akcijo leta 2016 izbrali komunikacijsko akcijo »Naš navdih ste vi«, ki jo je za trgovsko podjetje Lidl Slovenija ustvarila agencija Luna\TBWA.

Akcija in iniciativa »Štartaj Slovenija«, ki sta jo za trgovsko podjetje Spar Slovenija pripravili oglaševalska agencija Formitas BBDO in medijska hiša Pro Plus, je vodila večino glasovanja, na koncu pa zasedla drugo mesto s 731 všečki. Na tretje mesto se je uvrstila še ena Sparova akcija, in sicer praznični oglas »Najlepše darilo ste vi«, ki so ga ustvarili v oglaševalski agenciji Futura DDB, prejel pa je 468 všečkov. Peterico akcij z največ všečki zaokrožujeta akciji »Zavihajmo rokave« z 198 všečki, ki so jo za trgovca Merkur ustvarili v agenciji BPCS, in Si.mobilove #MaleZmage, delo agencije Grey, ki je dobila 145 všečkov.

Kako ste/smo izbirali? V uredništvu Marketing magazina smo med 123 oglaševalskimi akcijami, objavljenimi v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM, v ožji izbor izbrali deset akcij ter jih v presojo prepustili obiskovalcem MM-a na Facebooku. Glasovanje je potekalo tri dni, in sicer od ponedeljka, 9. januarja z začetkom ob 9. uri, do četrtka, 12. januarja, do 9. ure. Največ glasov, kar 801, je prejela agencija Luna\TBWA, ki je za Lidl Slovenija zasnovala komunikacijsko akcijo »Naš navdih ste vi«, ki izraža temeljne vrednote podjetja in blagovne znamke Lidl.

MM je ob tem na Facebooku zabeležil rekordni doseg, in sicer več kot 72 tisoč.