• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Katera agencija bo v prvih (oglaševalskih) bojnih vrstah ameriške vojske?

Ameriška vojska je v teh dneh razpisala natečaj za izbiro oglaševalske agencije, ki bo skrbela za njeno promocijo oziroma ugled njene blagovne znamke. Proces bi se po poročanju portala AdWeek moral začeti že leta 2014, a je vojska vmes za leto in pol podaljšala pogodbo z dozdajšnjo agencijo oziroma agencijsko mrežo McCann.

Oborožene sile Združenih držav Amerike, ki se ponašajo z med 174 in 189 milijoni dolarjev letnega proračuna za marketing, ciljajo predvsem na povečanje števila osebja na vseh ravneh organizacije, to pa naj bi dosegli »s spremembo razmišljanja ciljnih občinstev«, pišejo pri Adweeku. Pogodba, ki bi lahko trajala tudi desetletje, bo obsegala odnose z javnostmi, kreativne rešitve, medijski zakup, upravljanje z družbenimi mediji, marketing dogodkov in druge promocijske aktivnosti. Agencija McCann je na natečaju zmagala leta 2005, ob ponovni izvedbi leta 2011 pa obstala v prvih bojnih vrstah, pri čemer so ji konkurirale mreže Grey, Y&R in FCB. Očitno se tudi v vojski držijo smernic, ki jih priporočajo strokovna združenja.