• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Monocle: »Ko je veliki trgovec na strani malega, lokalnega proizvajalca«

Trendovska revija Monocle je v svojo edicijo Forecast 2017, v kateri izpostavlja aktualne trende, uvrstila tudi Mercatorjev projekt »Radi imamo domače«. O njem poroča kot o dobrem primeru sodelovanja med velikim trgovcem in lokalnimi proizvajalci hrane, s čimer sledi svetovnemu trendu »domače« oziroma lokalno pridelane hrane.

Foto: Mercator

V ediciji Forecast 2017 so prostor namenili tudi petim svetovnim primerom, ki vzpostavljajo nove trende na področju hrane in trgovine. Mercatorjev projekt »Radi imamo domače« je tako objavljen poleg predstavitve novega centra v Singapurju, ki združuje koncerte, kulinariko, kulinarično šolo, prenovljene tržnice v Sydneyju, novega načina povezovanja različnih institucij na področju lokalno pridelane hrane v ameriškem Portlandu in novega koncepta ponudbe hrane v hotelu v Madridu.

Če veliki trgovski sistemi običajno pomenijo predvsem pritisk na majhne dobavitelje, pa je po oceni Monocla projekt »Radi imamo domače« pravo nasprotje. Projekt, ki so ga predstavili v letu 2016, vključuje okrog sto lokalnih dobaviteljev, ki več kot 300 Mercatorjevim prodajalnam dobavljajo približno 900 izdelkov.  Na policah in hladilnikih, označenih z rdečim srcem, so različni izdelki, od čaja do repe, od mleka do mesa, vse lokalno proizvedeno, navaja Monocle. »Po eni strani so lokalni dobavitelji prisotni na naših policah, s čimer dosegajo večjo prodajo. Po drugi strani pa kupci kupujejo neposredno od lokalnih proizvajalcev, kar za nas pomeni konkurenčno prednost,« je za Monocle povedal Toni Balažič, predsednik uprave Mercatorja. Mercator na ta način postaja platforma za male proizvajalce, ki za svoj razvoj in prihodnost potrebujejo dolgoročnost pri sodelovanju s trgovskimi mrežami, še poroča Monocle.

Foto: Mercator
Foto: Mercator
Predstavitev Mercatorjevega projekta Radi imamo domače v reviji Monocle Forecast 2017