• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Red Bull je največkrat deljena znamka leta 2016

Po ugotovitvah podjetja za oglaševalsko tehnologijo Unruly je bil proizvajalec energijskih pijač Red Bull največkrat deljena blagovna znamka leta 2016.

Red Bull je v letu dni pridobil eno mesto ter prehitel proizvajalca zabavne elektronike Samsung in ikono hitre prehrane McDonald's. Pri Unrulyju menijo, da se je Red Bullova strategija »Always on«, v okviru katere so v letu 2016 objavili na stotine oznamčenih videoposnetkov, precej obrestovala. Zanimivo pri tem pa je, da se Red Bull kot največkrat deljena znamka ni znašel na Unrulyjevem seznamu največkrat deljenih oglasov lanskega leta. Podjetje videovsebine objavlja že od devetdesetih let prejšnjega stoletja dalje, zaradi česar so leta 2007 ustanovili lastno medijsko hišo.

Lestvico s števili deljenj desetih najvišje uvrščenih blagovnih znamk objavljamo spodaj. Pri razvrščanju so pri Unrulyju upoštevali število deljenj videov, ki so bili objavljeni na Facebooku in YouTubu.

1. Red Bull – 27.047.591
2. Samsung – 12.481.540
3. McDonald's – 8.618.554
4. Avstralska turistična organizacija – 6.417.279
5. Asus – 5.275.867
6. Nike – 5.002.131
7. Almarai – 4.556.429
8. Adidas – 4.512.703
9. Shell – 4.142.156
10. Cadbury – 4.082.750