• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Oblikovanje je lahko le ustrezno ali neustrezno

Na naslovnici dvojne, januarsko-februarske številke Marketing magazina je Tomato Košir, eden najvidnejših slovenskih grafičnih oblikovalcev, ki ga pri oblikovanju vodi izrazita želja po reševanju naročnikovega problema.

Slovenci smo v zadnjih letih prejeli kar nekaj nagrad Red Dot za produktno oblikovanje, medtem ko so 'rdeče pike' za komunikacijsko oblikovanje v Sloveniji bolj kot ne redkost. To je pred kratkim uspelo Tomatu Koširju, ki je ugledno mednarodno nagrado za grafično oblikovanje prejel za serijo naslovnic Dnevnikove sobotne priloge Objektiv (njegov komentar si lahko ogledate v zgornjem posnetku). To je bil tudi povod za naš pogovor s trenutno enim najvidnejših slovenskih grafičnih oblikovalcev, ki je med drugim zasnoval tudi eno najbolj prepoznavnih podob državnih organov. »Nimam navade, da bi brskal po spletnih portalih, kjer delajo preglede najboljšega oblikovanja, ker so povečini to zgolj lepe razglednice. ustreznosti oblikovanja ne moreš presoditi, če nimaš vpogleda v problem, na podlagi katerega je nastala vidna rešitev,« je prepričan Košir.

V januarski številki (#MM427/428) si lahko preberete še:

KOLUMMNE

Božidar Novak: Kako res postati svinjsko bogat, vpliven, slaven in spoštovan?

Janja Božič Marolt: Bi danes Bog v Sloveniji naredil moškega iz ženskega rebra?

Filip Dobranić: Ni važ’n kdaj,
ni važ’n kje, važ’n je, da se šera

Aljoša Bagola: Hvaležen si si manj nadležen

Dejan Steinbuch: Samo bedaki in mediji

 MED AGENCIJAMMI

Agencija INGO s »švedsko številko« osvojila
letošnji Eurobest

Kakovostno, lokalno, slovensko – naše


Štartaj, Slovenija!

Naših top 10: TBWA Zagreb

MMOJSTRI

Svetlana Ćopić, Scholz & Friends Beograd

John Dalton, LSPR

E-TRGOVINA

Potenciala za razvoj spletne trgovine v Sloveniji je še ogromno

Črni petek, praznik za (spletne) trgovce

MMARKETING

Ko nogomet pride tja, kjer je doma

Airbnb Open: Razbiti izumetničenost potovanj

Lažne novice: stara zgodba, novi problemi

Zgodovina prebrisanega trženja cigaret

 

DIGITALNO

Napovedi za 2017


Web Summit 2016: Digitalno je – tukaj in zdaj


Prihodnost digitalnega oglaševanja je nativno

oglaševanje

 

Revijo Marketing magazin lahko naročite z izpolnitvijo spletnega obrazca, če pa želite posamezno številko MM-a, nam pišite na [email protected]