Na naslovnici dvojne, januarsko-februarske številke Marketing magazina je Tomato Košir, eden najvidnejših slovenskih grafičnih oblikovalcev, ki ga pri oblikovanju vodi izrazita želja po reševanju naročnikovega problema.
Slovenci smo v zadnjih letih prejeli kar nekaj nagrad Red Dot za produktno oblikovanje, medtem ko so 'rdeče pike' za komunikacijsko oblikovanje v Sloveniji bolj kot ne redkost. To je pred kratkim uspelo Tomatu Koširju, ki je ugledno mednarodno nagrado za grafično oblikovanje prejel za serijo naslovnic Dnevnikove sobotne priloge Objektiv (njegov komentar si lahko ogledate v zgornjem posnetku). To je bil tudi povod za naš pogovor s trenutno enim najvidnejših slovenskih grafičnih oblikovalcev, ki je med drugim zasnoval tudi eno najbolj prepoznavnih podob državnih organov. »Nimam navade, da bi brskal po spletnih portalih, kjer delajo preglede najboljšega oblikovanja, ker so povečini to zgolj lepe razglednice. ustreznosti oblikovanja ne moreš presoditi, če nimaš vpogleda v problem, na podlagi katerega je nastala vidna rešitev,« je prepričan Košir.
V januarski številki (#MM427/428) si lahko preberete še:
KOLUMMNE
Božidar Novak: Kako res postati svinjsko bogat, vpliven, slaven in spoštovan?
Janja Božič Marolt: Bi danes Bog v Sloveniji naredil moškega iz ženskega rebra?
Filip Dobranić: Ni važ’n kdaj,
ni važ’n kje, važ’n je, da se šera
Aljoša Bagola: Hvaležen si si manj nadležen
Dejan Steinbuch: Samo bedaki in mediji
MED AGENCIJAMMI
Agencija INGO s »švedsko številko« osvojila
letošnji Eurobest
Kakovostno, lokalno, slovensko – naše
Štartaj, Slovenija!
Naših top 10: TBWA Zagreb
MMOJSTRI
Svetlana Ćopić, Scholz & Friends Beograd
John Dalton, LSPR
E-TRGOVINA
Potenciala za razvoj spletne trgovine v Sloveniji je še ogromno
Črni petek, praznik za (spletne) trgovce
MMARKETING
Ko nogomet pride tja, kjer je doma
Airbnb Open: Razbiti izumetničenost potovanj
Lažne novice: stara zgodba, novi problemi
Zgodovina prebrisanega trženja cigaret
DIGITALNO
Napovedi za 2017
Web Summit 2016: Digitalno je – tukaj in zdaj
Prihodnost digitalnega oglaševanja je nativno
oglaševanje
Revijo Marketing magazin lahko naročite z izpolnitvijo spletnega obrazca, če pa želite posamezno številko MM-a, nam pišite na [email protected]