• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za nagrado Effie Slovenija se poteguje 26 oglaševalcev

Na osmo tekmovanje za nagrade Effie Slovenija je svoje tržnokomunikacijske akcije v štirinajstih kategorijah prijavilo 26 različnih oglaševalcev, od tega jih je sedem prvič med prijavitelji.

Za nagrado Effie Slovenija 2016 se potegujejo tržnokomunikacijske akcije, ki so v Sloveniji potekale med 15. oktobrom 2014 in 15. oktobrom 2016. Na osmi izvedbi za nagrado Effie Slovenija se največ akcij, in sicer devet, poteguje v kategoriji storitev (drugo), sledi šest akcij v kategoriji inovacij, tehnologij in medijskih idej, po pet akcij v kategoriji storitev (trgovine) in kategoriji korporativnega ugleda in aktivaciji sponzorstev ter štiri akcije v kategoriji dolgoročne učinkovitosti. V preostalih kategorijah beležijo do tri prijavljene akcije na kategorijo. Med oglaševalci je največ del prijavila Droga Kolinska/Atlantic Grupa, ki se za nagrade Effie poteguje s štirimi akcijami, s po tremi pa Hofer, Renault Nissan Slovenija, Telekom Slovenije in Zavarovalnica Triglav.

Žiriranje prijavljenih akcij bo potekalo v dveh stopnjah. 10. januarja 2017 bo dela ocenjevala prvostopenjska žirija, finalisti pa se bodo predstavili na celodnevnem dogodku Lista finalistov, ki bo 9. marca 2017 v dvorani Karantanija Hotela Lev v Ljubljani. 2. februarja 2017 pa bo akcije v ožjem izboru presojala še drugostopenjska žirija. Prejemniki nagrad bodo uradno znani na 26. Slovenskem oglaševalskem festivalu, in sicer na svečani zaključni prireditvi Effie Slovenija 2016, ki bo 6. aprila 2017 v Portorožu.