• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na kateri stopnji ustvarjanja digitalnih vsebin je vaše podjetje?

Tržnoraziskovalno podjetje Altimeter v svojem poročilu o digitalnih vsebinah podaja šest odlik, ki so značilne za podjetja, ki dosegajo najvišje standarde na področju ustvarjanja in distribucije digitalnih vsebin.

Pričakovanja potrošnikov glede oznamčenih vsebin so se spremenila in podjetja se morajo temu ustrezno prilagajati. Danes zahtevajo personalizirane in relevantne vsebine, ki so dosledno distribuirane preko vseh digitalnih kanalov blagovne znamke. Altimeter ugotavlja, da imajo družbe, ki so se najbolje odrezale na tem področju in hkrati izpolnjujejo pričakovanja potrošnikov, naslednje skupne lastnosti:

  • z vodstvom podprta prizadevanja za ustvarjanje kakovostnih vsebin
  • strategija, ki gre preko področja marketinga
  • ustvarjanje vsebin temelji na podatkih
  • za vsebine skrbi več različnih ekip s skupno vizijo
  • vsebina je personalizirana in dostavljena v realnem času
  • vsebina naj bi vplivala na poslovanje

 

Da pa bi dosegli te standarde, ki jih pri Altimetru imenujejo kar zrelost, morajo podjetja preko petih stopenj razvoja oziroma sprememb, ki zadevajo ustvarjanje vsebin.

  • nestrateška stopnja: ni pričakovanj glede digitalnih vsebin
  • stopnja testiranja: začetno eksperimentiranje je v polnem teku
  • stopnja širjenja: povečevanje produkcije in distribucije vsebin
  • strateška stopnja: prepoznavanje pomena vsebine preko področja marketinga
  • stopnja prefinjenosti: vsebina služi potrebam potrošnikov preko celotne organizacije

 

»Ko podjetja ugotovijo, katera stopnja najbolje opredeljuje stanje razvoja podjetja, lahko začnejo s potrebnimi ukrepi, ki bodo pripomogli k boljšemu razvoju,« so poročilo, katerega si lahko prenesete na povezavi, komentirali pri Altimetru.