• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WARC: Oglaševalci, na teh šest vprašanj boste morali znati odgovoriti v 2017

WARC, založnik strokovnih marketinških revij in upravljavec istoimenskega portala z informacijami iz sveta marketinga, je izdal spletni priročnik z odgovori na ključna vprašanja za oglaševalce, ki jih bodo morali osvojiti in predvsem uporabiti v letu 2017.

WARC je tudi letos postregel z letnim pregledom trendov, s katerimi se že ali pa se bodo morali soočiti oglaševalci po svetu. Tokrat je v dokumentu Toolkit 2017, ki so ga izdali v sodelovanju s svetovalno hišo Deloitte Digital, opredelil šest trendov, na katere se bodo oglaševalci osredotočali v letu 2017.

 

  • Kako lahko umetna inteligenca (AI) pripomore k uspehu vaše blagovne znamke?

Daleč največ se »pričakuje« od klepetalnih robotov, predvsem v storitvenem sektorju.

  • Kako izkoristiti potencial virtualne (VR) in obogatene resničnosti (AR)?

Virtualna in obogatena resničnost prinašata nove načine vključevanja potrošnikov in krepitev čustvenih vezi z blagovno znamko.

  • Se dovolj posvečate videovsebinam v družbenih medijih?

Videovsebine v družbenih medijih so kot oblika vsebinskega marketinga nedvomno v porastu, platforme družbenih medijev pa se spreminjajo v založnike. Potreben je poudarek na kakovosti, ekskluzivnosti in informiranju potrošnikov, tudi z vključevanjem prenosov v živo.

  • V kolikšni meri ste seznanjeni z aplikacijami za e-klepet?

Uporaba aplikacij, kot so Facebook Messenger, Viber, WhatsApp in WeChat, imenovanih tudi »dark social«, kjer uporabniki izmenjajo ogromno informacij, ki pa jih oglaševalci ne morejo meriti, močno narašča. Kako jih kar najbolje uporabiti?

  • Nove priložnosti za neposreden stik s potrošniki

Sektor maloprodaje so zamajala številna zagonska podjetja, ki z nižjimi stroški in inovativnimi poslovnimi modeli predstavljajo precejšen izziv velikim igralcem v kategoriji izdelkov vsakdanje rabe (FMCG).

  • Kaj je učinkovitejše: doseg ali ciljanje, ki temelji na podatkih?

Kot pravijo pri WARC, poteka »intelektualna bitka« med zagovorniki osredotočanja na doseg (predvsem v »tradicionalnih« medijih) in med zagovorniki tistih, ki pri ciljanju občinstva prisegajo na podatke, predvsem pri ciljanju preko digitalnih kanalov. Poleg tega se pojavljajo polemike o ravnovesju med kratkoročnimi in dolgoročnimi strategijami.

Celoten dokument si lahko prenesete na povezavi.