• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nike: Stran od zaslona, čas je dragocen!

Proizvajalec športne opreme Nike se v svoji najnovejši akciji »Čas je dragocen« (»Time is Precious«) odkrito izreče proti »digitalni« odvisnosti 21. stoletja, ko neprestano buljenje v zaslon mobilnega telefona tako ali drugače usmerja naša življenja.

Videooglasi, ki so nastali v sodelovanju z agencijo W+K Portland, niso na prvi pogled nič posebnega. Gre zgolj za zaporedno navajanje sicer vsesplošno znanih, a zato nič manj zaskrbljujočih dejstev. Ves (dragocen) čas, ki ga zapravimo na spletu in primerjanje naših življenj s tistimi, kot jih »živijo« uporabniki na družbenih omrežjih, bi lahko uporabili za športno udejstvovanje oziroma za nekaj, kar bi nam dejansko koristilo. Akcija s tega vidika nekoliko nasprotuje »tipičnim« božičnim akcijam, saj predvsem športnike in športnike po srcu nagovarja, naj si podarijo najboljše darilo: čas za vadbo. Kaj boste pa vi počeli danes?