• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook že tretjič v mesecu dni javlja napake v metriki

Največje družbeno omrežje na svetu je znova priznalo, da je zaradi napak na svojih orodjih oglaševalcem navajalo netočne podatke. Ti so med drugim prejeli napačne izračune o potencialnem dosegu kampanj.

Facebook je (ponovno) ugotovil napake v merjenju učinkovitosti oglasov in v sporočilu za javnost zapisal, da si že prizadevajo za spremembe orodja, ki preračunava potencialni doseg posameznih kampanj oziroma oglasov, ki se je sicer mnogim oglaševalcem zdel precej »mimo«.

»To bo pripomoglo k natančnejšim predvidevanjem doseganja ciljnih skupin in k boljšemu preračunavanju dosega ciljnih skupin preko različnih platform,« so zapisali pri Facebooku, kjer so se obenem lotili tudi popravkov pri merjenju odzivnosti na posamezne objave (torej všečkov in emotikonov), saj naj bi dosedanje meritve podajale netočne rezultate. Facebook je sicer že tretjič v mesecu dni sporočil, da so našli napake v načinu merjenja, in sicer so sprva napačno podajali informacije o povprečni dolžini gledanosti videovsebin in precenjevali število obiskov strani blagovnih znamk na Facebooku.