• Facebook
  • Twitter
  • RSS

IAB s priporočili za nativno oglaševanje in vsebinski marketing

Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je izdal priporočila in smernice za področji nativnega oglaševanja in vsebinskega marketinga, skladni z zakonodajo EU, ki je oglaševalcem v pomoč pri razvozlavanju gordijskega vozla, kot so pri IAB Europe poimenovali trenutni položaj v spletnem oglaševanju.

»Današnji potrošnik je bombardiran s tudi po pet tisoč oglaševalskimi sporočili na dan. Rast v številu oglasov na dnevni ravni močno otežuje delo oglaševalcev, ki si želijo doseči potrošnike. Ko v zmes dodate še naraščajočo uporabo programske opreme za blokiranje oglasov, izziv postane še večji,« so avtorji dokumenta zapisali v uvodnem delu priporočil in smernic za nativno oglaševanje in vsebinski marketing. Ta ponuja vpogled v dobre prakse na področju nativnega oglaševanja, ki po eni strani prinaša potrošnikom prijazno izkušnjo, po drugi pa oglaševalcevm omogoča grajenje odnosov s potrošniki. Kot pravijo pri IAB Europe, so nekatere ciljne skupine za oglaševalce postale skorajda nedostopne, tako da so vključujoči oglasni formati in kreativnost postali ključ do uspeha v spletnem oglaševanju.

Dokument si lahko prenesete na povezavi.