• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaj se lahko vsak sodobni poslovnež nauči od pankerjev?

Pankerske vrednote, pankerska filozofija »naredi-sam« in pankerski pristop delujejo v praksi! Dokaz: BrewDog, najhitreje rastoče podjetje v Veliki Britaniji. Njen soustanovitelj, James Watt, je napisal novi poslovni manifest za 21. stoletje. Mi, pri MM-u pa smo ga pomagali (skupaj s Totaliteto d.o.o., knjigarno KulKul) spraviti v slovenski prostor.

Novi časi zahtevajo nove poslovne »antipriročnike«. Knjiga Start up d.o.o. - Manifest drznega podjetnišva za 21. stoletje (z izvirnim naslovom Business For Punks) vam bo pomagala pri novem, svežem pogledu na gradnjo in vodenje modernega podjetja. 

So dolgoročni poslovni načrti smiselni, če se bo v naslednjih treh letih res spremenilo več kot v preteklih desetih? Je tako popularna ideja o »tržnih nišah« stvar preteklosti? Tvoja znamka res nikoli ni samo tvoja? 

James Watt, soustanovitelj mikropivovarne BrewDog, najhitreje rastočega podjetja v Veliki Britaniji, je v knjigi  Start up d.o.o. - Manifest drznega podjetnišva za 21. stoletje predstavil številne radikalne in sveže poglede na vodenje mladih podjetij. Z neposrednim jezikom in pankerskim pristopom je opisal zgodbo lastnega podjetja: njegov razvoj, poslovna načela, delo z ljudmi, marketing …

Knjiga je poučno branje za novince v poslu kot tudi prekaljene mačke, ki bodo ob njej dobili veliko idej in svežih pogledov na »biznis« sodobnega sveta.

Iz knjige:

»Ne zapravljaj časa za jebene poslovne načrte«

»Načrtovanje je le preveč poveličevano ugibanje. Dolgoročno načrtovanje je brezplodna, samozadostna fantazija. Izguba časa. Vse odločitve morajo biti skladne s poslanstvom, ki si si ga zastavil. Ne pa z bedastim poslovnim načrtom, ki si ga sestavil nekoč v preteklosti. Najprej deluj in potem ocenjuj. Včasih je prav neznanje največje darilo.«

Knjigo lahko naročite: [email protected]marketingmagazin.si

Cena je 25 EUR (DDV in poštnina všteta)