• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Govorci 18. SEMPL-a na enem mestu

Na 18. konferenci medijskih trendov SEMPL je predavalo več kot dvajset strokovnjakov, katerih znanje sega vse od pripovedovanja zgodb do umetne inteligence. Preverite, kaj so nekateri izmed njih zaupali bralcem MM-a.

Foto: SEMPL

Kdo je bil bolj kreativen na letošnjih ameriških volitvah, Donald Trump ali Hillary Clinton? Za odgovor na to vprašanje smo se obrnili na Sheda Simova, britanskega pisatelja in podjetnika.

 

Kindra Hall, svetovalka za pripovedovanje zgodb, nam je zaupala, katere so skrite sestavine dobrega pripovedovanja zgodb.

 

George Bethell, globalni strateg za komunikacijske kanale pri medijski agenciji PHD, meni, da je strah ljudi pred umetno inteligenco odveč.

 

Dorie Clark, strokovnjakinja za znamčenje, je na svojem predavanju predstavila, zakaj in kako izstopati v prenasičenem medijskem svetu.

 

Kusuma Chumpuree-Reyntjes, vodja trženja za Srednjo in Vzhodno Evropo v podjetju za oglaševalsko tehnologijo Unruly, pravi, da si danes želijo potrošniki imeti vse pod nadzorom in je zato vključevanje čustev v oglaševanje še toliko pomembnejše.

 

Zoran Leban Trojar, soustanovitelj Igslovenia, je na konferenci SEMPL vodil delavnico o marketingu na Instagramu. Vprašali smo ga za mnenje o zadnjih novostih, ki jih je nedavno predstavilo to družbeno omrežje.

 

Conor Mullen, komercialni direktor RTÉ Media Sales-Digital, je podal svoj pogled na povezavo med tehnologijo in oglaševanjem.