• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPORTO 2016: Nagrajeni najboljši projekti na področju sponzorstev in marketinga v športu

Mednarodna strokovna žirija je izmed 38 prijavljenih športno-marketinških in sponzorskih projektov izbrala prejemnike nagrad SPORTO v petih kategorijah, ki jih je podelila sinoči v okviru konference SPORTO v Portorožu.

Zmagovalna ekipa SPORTO Sponsorship Award. (Foto: SPORTO/Sportida)

V kategoriji najboljše športno sponzorstvo je zmagal projekt »Skupaj v bitki: paraolimpijci in Lidl Slovenija«, pri katerem so sodelovali Lidl Slovenija kot sponzor, nosilec pravic Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite ter prijavitelji Lidl Slovenija, OMD Slovenija, ZŠIS – POK, Fabulatorij in Mediodrom.

V podkategoriji najboljše osebne sponzorstvo športnika je slavil projekt »Gladko bančništvo« sponzorja Nove KBM, nosilca pravic Filipa Flisarja ter prijaviteljev Nove KBM in Pristopa.

Najboljši projekt v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov je »Slovenski Rio 2016« nosilca pravic Olimpijskega komiteja Slovenije. Finalist v tej kategoriji je še »Red Bull goni poni« nosilca pravic Red Bulla in Agency Ekstrem, ki je prejel tudi posebno nagrado žirije za odlično aktivacijo dogodka. Zmagovalec v kategoriji najboljše medijsko partnerstvo je »Naj planinska koča 2016« portala Siol.net, v kategoriji najboljše digitalno komuniciranje pa je zmagal projekt »Prijaffi se – pomembno je sodelovati!« sponzorja in prijavitelja Jaffe Crvenka in nosilca pravic Olimpijskega komiteja Slovenije.

Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji najboljše športno sponzorstvo prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje evropskega sponzorskega združenja (ESA)v kategoriji »Best of Europe«. Na izbor najboljših evropskih projektov v London februarja 2017 tako odhajajo trije projekti, in sicer najboljši slovenski projekt, že omenjeni »Skupaj v bitki: paraolimpijci in Lidl Slovenija«, najboljši hrvaški projekt »Bodi manjkajoči člen« (»Be the missing part«) sponzorja Allianz Zagreb in nosilca pravic Hrvaškega paraolimpijskega komiteja ter prijavitelja Allianz Zagreb in agencije Vetturelli, in najboljši srbski projekt »Mi smo ekipa! Olimpijska kreditna kartica Rio 2016« sponzorja Vojvodjanske banke, nosilca pravic Olimpijskega komiteja Srbije ter prijaviteljev Vojvodjanske banke in agencije DNA Communications.

Najboljše športne blagovne znamke

Na konferenci SPORTO so v sodelovanju z Mediano tudi tokrat podelili nagrade športnikom in športnim klubom, ki predstavljajo v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo z vidika javnosti. Nagrade SPORTO Brands se je letos že šestič zapored, skupno pa že sedmič razveselila alpska smučarka Tina Maze, tretjič jo je prejel smučarski skakalec Peter Prevc in petič športni klub NK Maribor.

SPORTO Brands leta so na Hrvaškem postali atletinja Sandra Perković, nogometaš Luka Modrić ter med športnimi klubi hokejski klub KHL Medveščak Zagreb. V Srbiji med športniki na vrhu ostaja svetovni teniški igralec št. 1 Novak Đoković, drugič je naziv prejela atletinja Ivana Španović, med športnimi klubi KK Crvena zvezda.