• Facebook
  • Twitter
  • RSS

PM, poslovni mediji odslej del prve globalne agencijske mreže za vsebinski marketing

C3, največja agencija za vsebinski marketing v Evropi in večinski lastniki slovenske agencije za vsebinski marketing PM, poslovni mediji, je skupaj z ameriško agencijo Meredith Xcelerated Marketing vzpostavil prvo svetovno strateško partnerstvo na področju vsebinskega marketinga, Globalno mrežo za vsebinski marketing.

Z leve proti desni so: Igor Savič in Primož Inkret, lastnika in direktorja agencije PM, poslovni mediji, ter direktorji agencije C3 Lukas Kirchner, Rainer Burkhardt in Gregor Vogelsang.

V agenciji PM, poslovni mediji, ki je junija združila moči z nemškim C3, pravijo, da je mreža odgovor na vse bolj izraženo potrebo svetovnih korporacij po poslovnem sodelovanju z enim partnerjem, ki bi skrbel za strateško komunikacijsko svetovanje, produkcijo in distribucijo njihove vsebine na globalni ravni. »To bo dodatno poglobilo ponudbo storitev PM, poslovnih medijev in izboljšalo učinkovitost zahtevnih komunikacijskih izzivov, s katerimi se na tujih trgih srečujejo paradni konji slovenskega gospodarstva,« so v izjavi za javnost zapisali v agenciji, in pojasnili, da bo nova partnerska povezava pokrivala tri področja, s katerimi se danes srečujejo podjetja in druge organizacije, in sicer z razvojem komunikacijskih rešitev, strateškim upravljanjem projektov na področju vsebinskega marketinga in izvajanju kompleksnih projektov na globalni ravni. V PM, poslovni mediji so povedali še, da bodo partnerji v New Yorku ustanovili nov marketinški in inovacijski center, ki bo na voljo vsem naročnikom agencije, med katerimi so Zavarovalnica Triglav, Porsche Slovenija, Škoda, Adria Mobil in Lidl Slovenija.