• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z Mediano do verodostojnejše prijave na tekmovanje Effie

V teh tednih potekajo prijave na tekmovanje za nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie. Da bo prijava še verodostojnejša, je Inštitut za raziskovanje medijev in trga, Mediana poskrbel z nagradno igro.

Za nagrade Effie se lahko poteguje vsaka ideja, ne glede na uporabljeno tržnokomunikacijsko orodje ali njihovo kombinacijo, vendar pod pogojem, da so rezultati dokazljivi oziroma dokazani. Za prijavo tržnokomunikacijske akcije na Effie je treba navesti konkretne vire podatkov, trditev in dejstev, saj bo le tako prijava verodostojna. Mediana je kot dolgoletni razvojni partner Effie med vsemi, ki so poslali prijavo za dostop do podatkov, izžrebala tri nagrajence, ki so prejeli enomesečni dostop do programskega orodja in najnovejših podatkov Medianinih kontinuiranih raziskav Mediana TGI  in Mediana IBO.

Vsi trije nagrajenci so oglaševalske agencije, in sicer so to Agencija 101, BPCS in Luna TBWA.