• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V tekmi za nagrade SPORTO prijavljenih 38 projektov

Z nagradami SPORTO, ki jih bo Društvo za marketing Slovenije podelilo na konferenci SPORTO in sicer v četrtek, 17. novembra, v Portorožu, bodo že peto leto zapored izpostavili najboljše primere na področju sponzorstev in marketinga v športu. Letos se za nagrade v štirih glavnih kategorijah poteguje 38 projektov.

Nagrade bodo podeljene v štirih kategorijah, in sicer v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« ter podkategorijah »Najboljše osebno sponzorstvo športnika«, »Najboljše komuniciranje športnih subjektov«, »Najboljše medijsko partnerstvo« in »Najboljše digitalno komuniciranje«. Najvišje uvrščeni projekt posamezne države v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« bo uvrščen tudi v tekmovanje za nagrado Evropskega sponzorskega združenja v kategoriji »Best of Europe«.

O najboljših športnih projektih bo odločala  mednarodna žirija, v kateri so Saša Ćirić, direktor marketinga in razvoja v srbskem podjetju Frikom, Toby Hester, direktor britanskega podjetja Sponsorship Coach, Darko Ivančević, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, Mitja Jereb, direktor strategij v agenciji Renderspace, Niko Kušar, vodja tržnega komuniciranja pri Telekomu Slovenije, Uroš Stanić, vodja marketinga nogometnega kluba Rijeka, in Špela Žorž, izvršna direktorica agencije Grey Ljubljana.Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.

Podrobnosti o programu konference SPORTO si lahko preberete na tej povezavi, več o govorcih pa izveste tukaj.