• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi komunikacijski uspehi slovenskih podjetij

Kar nekaj slovenskih podjetij in agencij je prišlo v ožji izbor na dveh tekmovanjih v komuniciranju, in sicer na tekmovanju za nagrade s področja odnosov z javnostmi European Excellence Awards in na tekmovanju Evropskega združenja za interno komuniciranje (FEIEA).

Na tekmovanju European Excellence Awards, ki nagrajuje izstopajoče dosežke komunikacijskih strokovnjakov v Evropi, so v ožjem izboru trije slovenski projekti. Revija Preprosto Lidla Slovenije, ki jo snujejo v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji, je prišla v ožji izbor v kategoriji zunanjih publikacij, v kategoriji mikrostrani pa je v ožjem izboru prispevek o potresih Zavarovalnice Triglav na spletnem portalu Vse bo v redu, ki je prav tako nastal v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. V kategoriji večkanalnega komuniciranja je med finalisti akcija #Instaosvežitev, ki so jo v agencijah Pristop in Renderspace ustvarili za Atlantic Grupo. Zmagovalce bodo razglasili 8. decembra v Berlinu.

Evropsko združenje za interno komuniciranje (FEIEA) je prav tako že objavilo seznam podjetij, ki so prišla v ožji izbor za nagrade FEIEA. Zavarovalnica Triglav je v lovu za nagrade v kar štirih kategorijah, in sicer z revijo Obzornik (International), ki jo snujejo v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji, v kategorijah, kjer nagrajujejo najboljše ilustracije in naslovnice ter večjezične interne publikacije, v kategoriji najboljših strategij internega komuniciranja pa tekmujejo s celostnim projektom internega komuniciranja, ki ga izvajajo v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. Za nagrado najboljše fotografije pa se poteguje tudi Petrol s projektom »Val energije«. Dobitniki nagrad FEIEA bodo znani na slavnostni podelitvi, ki bo 29. novembra v Estorilu na Portugalskem.