• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Baby Center s prenovljeno vizualno podobo

Otroška trgovina Baby Center se je v začetku oktobra predstavila z novo vizualno podobo in novim sloganom, ki je plod sodelovanja s hrvaško agencijo za znamčenje Brandoctor.

Kot pravijo v Bay Centru, ki letos obeležuje petindvajsetletnico ustanovitve, novi logotip oziroma vizualna podoba izhaja iz roke, ki lahko leti, skače, se plazi in v otroški domišljiji nima meja svoje vloge. Na njej temelji tudi nova filozofija »Baby Center, roka za vse vaše začetke«, ki predstavlja vizualno zgodbo blagovne znamke in prodajnega prostora. V podjetju pravijo, da se začetkov veselijo, saj z njimi rastejo, napredujejo in se učijo.  »Biti starš pomeni stopati po poti, polni presenečenj, nepričakovane sreče, truda in veselja. Včasih je naporna, a velikokrat najlepša. Vedno pa bi potrebovali vsaj še eno roko in iskren nasmeh, saj vedno ne moremo vsega sami. Mi smo tista dodatna roka, ki jih bo spodbujala, vodila in tolažila. Roka, ki je tu za starše in dojenčke, otroke in vse začetke. Iz te zgodbe izhaja tudi naš novi slogan »Roka za vse vaše začetke«,« so nam pojasnili v Baby Centru, kjer so v oktobru v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC odprli prenovljeno in povečano trgovino, s katero so po lastnih besedah ob 25-letnici blagovne znamke Baby Center želeli iti korak dlje.