• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zlati boben: Agencija leta je romunski Publicis One

Na 23. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben sta žiriji tekmovalnih sekcij »najboljše delo« in »najboljša praksa« podelili 15 velikih nagrad, 42 zlatih bobnov in 72 srebrnih bobnov. Agencija leta z največ osvojenimi točkami je Publicis Romania/Publicis One. Med slovenskimi agencijami je slavila edino Luna\TBWA, ki je prejela srebrno nagrado za radijski oglas »Napoved piva Laško« Pivovarne Laško Union.

Najboljša agencijska mreža leta je McCann Worldgroup, prejemnica nagrade »zlata mreža«, ki je skupaj zbrala 169 točk. Najboljša agencija leta, prejemnica nagrade »zlata vrtnica« je romunski Publicis/Publicis One s 109 osvojenimi točkami, medtem ko je najboljša neodvisna agencija Voskhod iz Rusije s 83 točkami. Velika nagrada za najboljšo znamko je pripadla ruski znamki Ural Music Night, ki je zbrala 68 točk.

V kategoriji posebnih nagrad je v sekciji »najboljše delo« zlato nagrado Adriatic (Golden Drum Adriatic Award) prejela makedonska agencija Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One za mobilno igro Sea Hero Quest, s katero je Deutsche Telekom prispeval k znanstvenim raziskavam na področju demence. Mobilna igra je dobila še veliki nagradi Zlatega bobna v skupinah mobilnih akcij in programov aktivacije. Srebrno nagrado Adriatic je dobila hrvaška agencija Imago Ogilvy za akcijo »Krilo ljubezni« blagovne znamke vode Jana, ki je Hrvaški priborila prvega kanskega leva. Na Zlatem bobnu je dobila tudi veliko nagrado za digitalne akcije. Bronasto nagrado Adriatic pa je dobila srbska agencija McCann Beograd za akcijo »Lavova pokovka« (»Lav Popcorn«) pivovarne Carlsberg, ki je sicer prejela še kar dve veliki nagradi, in sicer v skupinah neposrednih pristopov in celostnih oglaševalskih akcij.

Prejemnik zlate ure za najboljšega kreativnega direktorja je Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor v agenciji Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One, in sicer za že omenjeno kampanjo Sea Hero Quest (intervju z njim si lahko preberete tu). S Ćorluko smo se pogovarjali tudi na Zlatem bobnu, vprašali pa smo ga za mnenje o tem, zakaj so družbeno-odgovorne kampanje tako uspešne na tekmovanjih v zadnjih nekaj letih.

Preostali dobitniki velikih nagrad Zlatega bobna

Veliko nagrado v skupini film je dobila finska oglaševalska agencija Hasan Communications/Hasan & Partners za spletni film »Poklon enemu in edinemu Lemmyju Kilmisterju« (»A tribute to the one and only Lemmy Kilmister«) finskega proizvajalca mlečnih izdelkov Valio.

V skupini tiskanih oglasov je slavila češka agencija Y&R Prague za serijo oglasov »Rak« (»Cancer«), »Oceani« (»Oceans«), »Revščina« (»Poverty«), »Gozdovi« (»Forests«) in »Živali« (»Animals«) za revijo Forbes.

V skupini zunanjega oglaševanja sta bili podeljeni dve veliki nagradi. Prvo je dobila avstrijska agencija Demner, Merlicek & Bergmann za »Veleplakate, ki zaznavajo živali« (»Animal Detecting Billboards«) družbe BMW Group Austria, drugo pa češka agencija Ogilvy Group Czech Republic za »Umirajoči plakat« (»The Dying Poster«) češke neprofitne organizacije Art Movement.

Veliko nagrado za radijski oglas je dobila romunska agencija McCann Worldgroup Romania za oglas »Go Mono« za Radio XXI, veliko nagrado za oblikovanje pa ruska agencija Voskhod za projekt »Prisluhni mi« (»Listen to me«) za glasbeni festival Ural Music Night Festival, za oznamčene vsebine pa izraelska agencija McCann Tel Aviv za Ikein projekt »Odpiranje škatel v hiši Big Brotherja« (»Big Brother Unboxing«). Agencija Publicis Romania/Publicis One je dobila dve veliki nagradi, prvo v skupini odnosov z javnostmi za »Berniejev hitrostni test« (»Bernie Speed Test«) romunskega kulturnega centra ARCUB, drugo pa v skupini medijev za akcijo »Zasloni za vrnitev domov« (»Back Home Screens«) kitajskega proizvajalca elektronike OPPO.

Veliko nagrado za najboljšo vključitev lokalnega duha je dobila ruska agencija Friends Moscow za akcijo »Živ spomin« (»Alive Memory«) za Google Russia.

Veliki nagradi nista bili podeljeni v skupini dogodkov in novih ali inovativnih akcij.

Zmagovalci natečaja Ljubljana Poster Award

Prvo mesto na natečaju Off Drum za najboljši plakat Ljubljana je osvojil Tsvetan Aleksandrov za delo »Ljubljana is sport«, drugo mesto je pripadlo Dijani Dimitrievski, Denici Bojarovski in Ninu Ilievskemu za delo »BeTheBeat_mockup«, tretje mesto pa Dijani Dimitrievski za delo »We are one«.