• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Deset korakov do pogumne blagovne znamke

Kako postati pogumna blagovna znamka? Emily Hare, izvršna urednica britanske revije za kreativnost Contagious, je na Zlatem bobnu izpostavila deset zapovedi, ki naj jih blagovne znamke upoštevajo, če želijo postati bolj pogumne.

Deset zapovedi revije Contagious za pogumne blagovne znamke je:

1. Bodite uporabni, relevantni in zabavni

2. Imejte poslanstvo (zakaj obstajate kot blagovna znamka)

3. Bodite radodarni (ne sprašujte se, kaj imate vi od tega, ampak kaj imajo vaši potrošniki)

4. Zastavljajte si heretična vprašanja (Nike se je pred leti, ko so razvili pametno zapestnico Nike FuelBand, vprašal, ali so postali tehnološko podjetje)

5. Z več podatki pride večja odgovornost.

6. Dobra tehnologija ni izgovor za slabo idejo.

7. Izkušnja je pomembnejša od inovacije.

8. Prilagodite se vedenju ljudi.

9. Pridružite se »klubu 5 %«.

10. Oborožite svoje občinstvo.