• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlova revija Preprosto v ožjem izboru za ugledno mednarodno nagrado za vsebinski marketing

Revija Preprosto Lidla Slovenija je med finalisti za nagrado Pearl v kategoriji trgovina, ki jo podeljuje ameriški Content Council. Gre za najstarejše nagrade za vsebinski marketing v ZDA.

Revija Preprosto, ki jo urejajo v agenciji PM, poslovni mediji, je tako postala prvi slovenski korporativni medij, ki je kdaj koli prišel v ožji izbor za nagrade Pearl.  Vsi finalisti so navedeni na tej povezavi, nagrajenci pa bodo znani 16. novembra na podelitvi nagrad v New York Cityju. 

Revija Preprosto, ki izhaja dvakrat letno in je naprodaj v vseh Lidlovih prodajalnah, je na nedavni konferenci vsebinskega marketinga POMP Forum dobila nagradi POMP za najboljšo tiskano revijo in za najboljšo naslovnico, bila pa je tudi med finalisti za nagrade ameriškega Inštituta za vsebinski marketing (CMI).