• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Platforma, ki vsakodnevno vožnjo spreminja v vir zaslužka

Slovenski start-up Coolio! je predstavil platformo, ki voznikom z veljavnim vozniškim izpitom omogoča, da zaslužijo z oddajanjem oglasnega prostora na svojih avtomobilih.

Coolio! je tudi oglaševalska platforma, ki oglaševalcem nudi možnost zunanjega oglaševanja, ki ga združuje z digitalnimi komunikacijskimi kanali – s segmentacijo, z možnostjo preračuna ogledov in dinamičnim določanjem cen ter aktivizacijo voznikov Coolio! kot ambasadorjev oglaševanega podjetja. Vsa komunikacija med vozniki in sistemom Coolio! poteka preko spletne aplikacije, ki omogoča tudi izplačevanje dohodka voznikom.

»V osnovi je najina ideja namenjena vozikom, ki v avtomobilu preživijo veliko časa. Tudi sama sva med njimi in razmišljala sva, kako bi lahko prevožene razdalje kar najbolje izkoristila,« pravi soustanovitelj Matej Gostiša. »Rešitev sva poimenovala Coolio! – »kul« način vožnje, ki ti pomaga, da prevožene kilometre obrneš sebi v prid,« dodaja direktor Luka Vončina.

Vozniki ob prijavi na spletni strani vnesejo podatke o tem, kakšen avto vozijo, temu pa sledi izbira želene oglasne akcije. Če so izbrani za akcijo, prejmejo navodila, kam in kdaj naj pripeljejo svoj avto, da ga bodo ustrezno opremili z oglasi izbrane akcije. Vozniki nimajo stroškov, saj se zgolj zavežejo k temu, da bo njihov avto ostal polepljen do konca oglaševalske akcije.