• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Apple ostaja najvrednejša blagovna znamka na svetu

Ameriško raziskovalno podjetje Intebrand ugotavlja, da Apple s 158,6 milijardami evrov (178 milijard dolarjev) ostaja največ vredna blagovna znamka na svetu. Vrednost znamke Apple se je v primerjavi s prejšnjim letom tako povečala za pet odstotkov.

Vodilnemu Applu sledita še en tehnološki velikan Google z dobrimi 118,5 milijardami evrov (133 milijardami dolarjev) vredno blagovno znamko ter dolgoletna vodilna Coca-Cola z vrednostjo 65 milijard evrov (73 milijard dolarjev). Znamka Google je glede na lansko leto vredna enajst odstotkov več, Coca-Cola pa sedem odstotkov manj.

Po ugotovitvah raziskave na lestvici najvrednejših globalnih blagovnih znamk prevladujejo avtomobilska in tehnološka podjetja, med vodilnih sto pa sta se letos prebila Tesla in Dior. Pet najhitreje rastočih znamk predstavljajo Facebook, Amazon, Lego, Nissan in Adobe.

Interbrand vrednost znamke določa na podlagi poslovanja, vpliva znamke na kupce ter oceno sposobnosti prihodnjega ustvarjanja dobičkov.

Vir: Business Wire