• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kluba za oglaševalsko kreativnost ADC in The One se združujeta

Klub umetniških direktorjev (ADC) in klub The One, dve izmed vodilnih organizacij za promocijo odličnosti v oglaševanju, se bosta združili v globalno organizacijo z imenom The One Club for Creativity.

The One Club je ustanovil Klub umetniških direktorjev (Art Directors' Club, ADC), in sicer prvotno kot The Copy Club, ki je bil osredotočen na tekstopisje, obe organizaciji pa sta v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja organizirali številna z oglaševanjem povezana tekmovanja. Skupaj si prizadevata za razvoj in izvajanje številnih izobraževalnih programov v kreativni industriji in se aktivno zavzemata za raznolikost in enakopravnost spolov ter razvoj in mentorstvo.

Predsednik uprave kluba The One in glavni kreativni direktor v oglaševalski agenciji The Community José Mollá je ob tem povedal, da je bila odločitev o združitvi soglasna. »Zavezani smo zapuščini obeh organizacij in doseganju potencialov blagovnih znamk,« je združitev komentiral Mollá, ki bo tudi v novi organizaciji opravljal funkcijo predsednika. Tudi predsednik kluba ADC in soustanovitelj oglaševalske agencije Sid Lee Philippe Meunier je prepričan, da »vrnitev h koreninam« prinaša številne koristi tako za člane obeh klubov kot tudi samo kreativno panogo.

Različne pobude, dogodki in programi pod okriljem obeh klubov, kot so nagrade The One Show in ADC, Creative Week in Young Guns, bodo ohranile svojo prvotno obliko in namen.