• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Modni oglasi za željne znanja tujih jezikov

Ameriška blagovna znamka Gant je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo BETC London z novo akcijo tiskanih oglasov za kolekcijo jesen/zima poskrbela, da bodo na svoj račun prišli tudi tisti, ki se radi naučijo kakšno novo tujo besedo, kot sta na primer nemška »schwuppdiwupp« in francoska »boulevardier«.

Tiskani oglasi švedske blagovne znamke Gant kombinirajo oblačila iz kolekcije jesen/zima z zanimivimi besedami iz različnih držav po svetu. Belo srajco tako spremlja francoska beseda za žensko ali moškega s slogom (»boulevardier«), srajco za prosti čas pa indonezijska »membonceng«, ki pomeni zastonj prevoz. Slogan kampanje se glasi #LearnWithGant oziroma »Učite se z Gantom«, akcija pa poleg tiskanih oglasov vsebuje še spote na družbenih omrežjih, kjer modeli v oglasih obrazložijo posamezne tuje besede.