• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zavarovalnici Triglav veliki pomp za projekt vsebinskega marketinga leta

Včeraj so v okviru konference POMP Forum v Cankarjevem domu v Ljubljani podelili nagrade največjim dosežkom na področju vsebinskega marketinga v Sloveniji. Najvišjo nagrado, veliki pomp, je dobila Zavarovalnica Triglav, nagrado za posebne dosežke na področju vsebinskega marketinga pa spletni trgovec Gizzmo.si za inovativno akcijo na družbenem omrežju Snapchat.

Prejemniki nagrad POMP 2016.

Strokovna žirija, v kateri so bili Alenka Bešter (Zavarovalnica Triglav), Ana Ivandić (Edition Digital), Ana Penović (Jasno & Glasno), Urša Pučko (Internavti), Jasna Suhadolc (VirtuaPR), Nenad Senić (PM, poslovni mediji) in predsednica Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin), je ocenila dela v osmih kategorijah, dve kategoriji pa je ocenjevala posebna mednarodna žirija s člani Jaapom Biemansom (Coverjunkie, Nizozemska), Simonom Brownom (&&& Creative, Velika Britanija) in Josephom Kalinowskim (Content Marketing Institute, ZDA).

Zmagovalci po posameznih kategorijah so naslednji:

1. Najboljša tiskana revija/časopis

Nagrada POMP: Preprosto, Lidl Slovenija

Posebna pohvala: Snagazin, Snaga

2. Najboljši medij internega komuniciranja

Nagrada POMP: Interno komuniciranje Zavarovalnice Triglav

Posebna pohvala: NLB Net

3. Najboljši digitalni medij

Nagrada POMP: Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

Posebna pohvala: Inspirations, Adria Mobil

4. Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih

Nagrada POMP: Radio Battle, Val 202

Posebna pohvala: @VisitLjubljana, Turizem Ljubljana, in stran Lidla Slovenija na Facebooku, Lidl Slovenija

5. Najboljši e-novičnik

Nagrada POMP: PS, Porsche Slovenija

Posebna pohvala: Osebno, NLB, in The_Edition, Edition Digital

6. Najboljši video

Nagrada POMP: Ameriški diplomati govorijo slovensko!, U.S. Embassy Ljubljana

7. Najboljši medij javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij

Nagrada POMP: Primavoda, Vodovod-Kanalizacija, agencija ENKI

Posebna pohvala: TBI, Klub idrijskih študentov, in Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

8. Najboljša vsebinska kampanja

Nagrada POMP: CEE Cloud Force, SAP

Posebna pohvala: Vrednote zaposlenih v ELESU, AV Studio

9. Najboljša naslovnica (tiskanega ali digitalnega medija)

Nagrada POMP: Preprosto, prazniki 2015, Lidl Slovenija

Posebna pohvala: Optimum, april 2016, KD Skladi

10. Najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga

Nagrada POMP: Gorenje Lifestyle Magazine, št. 13, Gorenje

Posebna pohvala: Idrijska mladina v številkah v reviji TBI, Klub idrijskih študentov, in Simply Clever Colours, Škoda Slovenija