• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Oglaševanje je fino

Na naslovnici in v osrednjem intervjuju v oktobrskem MM-u nastopa Boštjan Hrovatin, soustanovitelj in direktor podjetja Fini oglasi, ki pripoveduje o alternativnih načinih oglaševanja, umeščenih v okolje na način, ki vzbudi radovednost potrošnika.

V Sloveniji se ne zgodi prav pogosto, da bi se iz ideje, analizirane v poslovnih načrtih, ki jih študenti ekonomije pripravljajo kot del svojih učnih obveznosti, rodilo rastoče in dobičkonosno podjetje. Eno izmed takšnih je podjetje Fini oglasi, ki je pozornost potrošnikov sprva vzbujalo s kreativnimi oglasnimi plakati v toaletnih prostorih, zdaj pa se v največji meri ukvarja z različnimi promocijami.

»Od takrat, ko sem za diplomo sestavil poslovni načrt, so Fini oglasi moja edina služba. Nimam niti dneva delovne dobe drugje kot v lastnem podjetju,« pravi Boštjan Hrovatin, direktor Finih oglasov, ki v poslovnem svetu zagotovo izstopa s svojo podobo. Dolgi lasje z »dreadlocksi« so že od najstniških let njegov zaščitni znak, a po njegovih besedah nimajo nič skupnega z rastafarijanci ali morebitnim navdušenjem nad reggaejem. Preden je zaplaval v podjetniške vode, se je profesionalno ukvarjal z ekstremnim kolesarjenjem; bil je državni prvak tedanje Jugoslavije v prostem slogu s kolesom BMX (»BMX freestyle«) in bil v tem športu šesti na svetovnem prvenstvu. Še danes je gorsko kolesarjenje, posebej downhill, njegova strast in pomemben del njegovega življenja, kot pravi. In seveda se tudi v službo vozi s kolesom.

Več o tem, s čim vse se ukvarjajo Fini oglasi, kako naročniki sprejemajo WC-oglaševanje in kakšen potencial rasti podjetju še nudi slovenski oglaševalski trg, si lahko preberete v intervjuju v novem Marketing magazinu.

oktobrski številki Marketing magazina (#424) si lahko preberete še:

MM NOVICE

Httpool v oglaševalsko partnerstvo z WeTransferjem

Digitalno oglaševanje narekuje rast oglaševalske panoge

Pro Plus nagrajuje gledanje oglasov

Prihaja konservativna generacija Z

KOLUMMNE

Božidar Novak: Samo tretjina ljudi verjame medijem

Bojan Amon: Keš v koš

Primož Žižek: Slovenija dveh hitrosti

Aljoša Bagola: Praktični optimizem

MED AGENCIJAMMI

Stabilnejše leto za slovenske medije

Poslovanje vplivnih komunikacijskih skupin v letu 2015

Ali seksizem obstaja tudi v slovenski oglaševalski panogi?

Paul-Kemp Robertson: Vse se je spremenilo, ko so potrošniki prevzeli nadzor

Agencija 101 se predstavi

Naših najboljših 10: Señor

Kreativnost se v oglaševanju meri le po rezultatih

FESTIVALSKI TURIZEMM

Na SEMPL prihaja pripovedovalka zgodb Kindra Hall

Kdo so letošnji spletni prvaki?

Nativno oglaševanje skozi oči poštenosti oglaševalske stroke

MMARKETING

Egle Wehle: »Moje srce bije za Radensko«

Marketinški talenti na Marketinški akademiji

SmartNinja: Ali se želite naučiti veščin 21. stoletja?

Sponzorstva: znak solidarnosti ali poslovno partnerstvo?

DIGITALNO

Kakšne prednosti prinašajo klepetalni roboti podjetjem?

Digitalno povezani: Dimitrij Šulin, Vzajemna

Instagram, platforma, kot naročena za promocijo turizma

MMEDNARODNO

Turistični marketing Švice: kulturna avtentičnost v naravni lepoti

Revolucija v glavah, razstava »You Say You Want a Revolution? Records and Rebels 1966-1970«