• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako učinkovite so oznamčene vsebine?

Sodeč po novi raziskavi raziskovalne hiše IPG MediaLab, ameriške poslovne revije Forbes in komunikološke šole Newhouse pri newyorški Univerzi Syracuse so oznamčene vsebine veliko bolj učinkovite od spletnega prikaznega oglaševanja, ko gre za priklic blagovne znamke, percepcijo blagovne znamke in nakupno namero.

Foto: Dreamstime

V raziskavi Pripovedovanje zgodb: trenutno stanje na področju oznamčenih vsebin (Storytelling: The Current State of Branding Content) je sodelovalo več kot 4000 bralcev revije Forbes v ZDA, ki so jih raziskovalci prosili, naj pregledajo vsebine spletne strani, ki so jih prispevale blagovne znamke, kot so Sony, Maserati in Boeing.

Ugotovitve kažejo, da je priklic blagovne znamke v primeru oznamčenih vsebin za kar 59 odstotkov višji kot pri prikaznih in nativnih oglasih. Naklonjenost blagovni znamki se je v primeru oznamčenih vsebin povečala za 7 odstotnih točk, nakupna namera pa za 9 odstotnih točk. Oznamčene vsebine vzbujajo dolgoročno zanimanje za blagovno znamko, ugotavljajo raziskovalci, saj bodo potrošniki za 14 odstotkov bolj verjetno iskali dodatne informacije o podjetju že po enkratni izpostavljenosti oznamčeni vsebini.

Zanimiva je tudi ugotovitev, da so se milenijci, stari med 18 in 34 let, bolje odzvali na daljše oznamčene prispevke, kar je še spodbudilo njihov priklic blagovne znamke in željo po nakupu.

Potrošniki so tudi sicer bolj naklonjeni oznamčenim vsebinam kot prikaznim oglasom. Za oznamčene vsebine namreč menijo, da so bolj osredotočene na potrošnika, saj gre v manjši meri za prodajanje izdelkov in v večji meri za zagotavljanje vrednosti za potrošnike.

Celotno raziskavo si lahko prenesete s te povezave.