• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Aljoša Bagola podira rekorde branosti MM-a

Kolumna Aljoše Bagole z naslovom »Kaj boš? Prijaznost, prosim«, ki smo jo v začetku tedna objavili na spletni strani MM, nekaj tednov prej pa v tiskani izdaji revije, je podrla vse rekorde branosti spletnega MM-a. Do danes mo zabeležili skoraj 43.000 ogledov strani, od tega 18.000 edinstvenih ogledov, na Facebooku beleži 5300 všečkov, preko MM-ove strani na Facebooku pa jo je delilo 80 uporabnikov.

Aljoša Bagola.

Ker gre za specializirano revijo, namenjeni predvsem oglaševalski in marketinški javnosti, smo na takšne rezultate še posebej ponosni, seveda pa čestitamo tudi avtorju najbolj brane kolumne Aljoši Bagoli, ki je prav v teh dneh uspešno zagovarjal svoje diplomsko delo na Fakultete za družbene vede (čestitke tudi za to!). Tudi druge njegove kolumne, ki jih za Marketing magazin redno prispeva že nekaj let, so izjemno brane, v zadnjem času sta na veliko pozornost naleteli kolumni Telefoni so novi čiki, mi smo pa novi zombiji in Ključne stvari.

Sicer pa bralci MM-ove spletne strani najraje prebirate novice v rubriki PreMMiki, kjer objavljamo aktualne kadrovske spremembe v oglaševalskih, medijskih in drugih agencijah ter marketinških oddelkih podjetij, in petkovo objave aktualnih delovnih mest tedna.

Najbolj brane vsebine v septembru 2016 (od 1.9. do 22.9.) so bile tako naslednje:

  1. Aljoša Bagola: »Kaj boš? Prijaznost, prosim«, 20.9.2016

  2. Agencija 101 krepi svojo ekipo, 8.9.2016

  3. Delovna mesta tedna, 9.9.2016

  4. Delovna mesta tedna, 2.9.2016

  5. Mateja Dolničar prevzema vodenje digitalnega področja na Luni TBWA, 1.9.2016

  6. Delovna mesta tedna, 16.9.2016

  7. S TSmedie na Media Publikum, 13.9.2016

  8. Generalni spletni prvak je aplikacija Drajv, 19.9.2016

  9. Izbor MMeseca: Parkirajte ga v svoji kuhinji, 2.9.2016

  10. Instagram v turizmu in trženju destinacij, 16.9.2016