• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti za nagrade POMP

Žirija za nagrade POMP je izbrala finaliste, ki se bodo podali v lov za nagrade za največje dosežke na področju vsebinskega marketinga v minulem letu v Sloveniji.

Prejemniki nagrad POMP bodo znani naslednji teden, 28. septembra.

Letošnja žirija, v kateri so Alenka Bešter(Zavarovalnica Triglav), Ana Ivandić  (Edition Digital), Simona Kruhar Gaberšček (Marketing magazin, predsednica žirije), Ana Penović (Jasno & Glasno), Urša Pučko (Internavti), Jasna Suhadolc (VirtuaPR) in Nenad Senić (PM, poslovni mediji), je ocenjevala prijavljena dela v osmih kategorijah.

Posebna žirija v sestavi Jaap Biemans (Coverjunkie, Nizozemska), Simon Brown (&&& Creative, Velika Britanija), Lukas Kircher (C3, Nemčija) in Joseph Kalinowski (Content Marketing Institute, ZDA) pa je ocenjevala prijavljena dela v kategorijah najboljša naslovnica in najboljša oblikovna rešitev.

Nagrajenci posameznih kategorij bodo znani v sredo, 28. septembra, ob koncu konference POMP Forum v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani.

Finalisti za nagrade POMP po kategorijah so naslednji:

Najboljša revija/časopis

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

  • Gorenje Lifestyle Magazine, Gorenje

  • Naložbenik, Zavarovalnica Triglav

  • Osebno, NLB

  • Preprosto, Lidl Slovenija

  • Snagazin, Snaga

Najboljši medij(i) internega komuniciranja

  • Interno komuniciranje Zavarovalnice Triglav, Zavarovalnica Triglav

  • Moj Lidl, Lidl Slovenija

  • NLB Net, NLB

  • PS, Porsche Slovenija

  • SAP Jam – CEE Group, SAP

Najboljši digitalni medij

  • Baby Mg Moments, Agencija 101

  • Inspirations, Adria Mobil

  • Qlandia, AV Studio

  • The_Edition, Edition Digital

  • Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav

Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih

  • @VisitLjubljana, Turizem Ljubljana

  • Facebookova stran DOBA, DOBA Fakulteta

  • Facebookova stran Lidl Slovenija, Lidl Slovenija

  • Gizzmo, Val Skupina

  • Lidl Slovenija na LinkedInu, Lidl Slovenija

  • Radio Battle, Val 202  

Najboljši e-novičnik

  • Kalčkove novice, Kalček

  • MojeDelo.com, Moje delo

  • Osebno, NLB

  • Pogled, NLB

  • Poslovna mobilnost, Porsche Slovenija

  • PS, Porsche Slovenija

  • The_Edition, Edition Digital

Najboljši video

  • Ameriški diplomati govorijo slovensko!, U.S. Embassy Ljubljana

  • Republiški center vodenja, ELES

  • RK Gorenje flashmob, AV Studio

  • Roylet, Pristop

Najboljši medij(i) javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij

  • Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica

  • Primavoda.si, Vodovod-Kanalizacija

  • TBI, Klub idrijskih študentov

Najboljša vsebinska kampanja

  • CEE Cloud Force, SAP

  • Enemon uravnoteženo, Jata Emona

  • PAMPERS podarja kuharske knjižice za mame in malčke, AV Studio

  • Podpora mednarodnemu poslovanju, NLB

  • Popotniški blogerji Traveldudes v Ljubljani, Turizem Ljubljana

  • Ustvarimo boljši svet, TSmedia

  • Vrednote zaposlenih v ELES-u, AV Studio

Najboljša naslovnica

  • Naložbenik, št. 14, Zavarovalnica Triglav

  • Obzornik International, januar 2016, Zavarovalnica Triglav

  • Optimum, april 2016, KD Skladi

  • Prenašamo energijo, ohranjamo ravnovesje, ELES

  • Preprosto, prazniki 2015, Lidl Slovenija

Najboljša oblikovna rešitev na področju vsebinskega marketinga

  • Gorenje Lifestyle Magazine, št. 13, Gorenje

  • Idrijska mladina v številkah v reviji TBI, Klub idrijskih študentov

  • Obzornik, Zavarovalnica Triglav

  • Simply Clever Colours, Škoda Slovenija

  • Snagazin, Snaga