• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Generalni spletni prvak je aplikacija Drajv

Na petkovem dogodku »WEBSI dan« so razglasili dvajset prejemnikov nagrad WEBSI, s čimer se je končal večmesečni projekt WEBSI Spletni prvaki 2016. Generalni spletni prvak je postala mobilna aplikacija Drajv Zavarovalnice Triglav, ki je tudi sicer prejela največ nagrad WEBSI.

Predstavniki mobilne aplikacije Drajv Zavarovalnice Triglav, ki je dobila nagrado Generalni spletni prvak 2016. (Foto: Siniša Kanižaj)

Naziv naj digitalne agencije leta je tokrat pripadel agenciji Grey Ljubljana, ki je z uvrstitvijo svojih projektov dosegla najvišje število točk. Ljudstvo je za svojega zmagovalca izbralo projekt »Predstavitev Fi-X.Expert«, delo agencije AV studio za podjetje TKK, najboljša digitalna kampanja pa je projekt »Z. E. Taxi«, ki so jo za Renault Nissan Slovenija zasnovali in izpeljali Mediodrom, Publicis Slovenija, OMD in FABulatorij.

Največ nagrad WEBSI, kar štiri, je dobila Zavarovalnica Triglav. Njena mobilna aplikacija Drajv, ki so jo zasnovali v agenciji Grey in družbi Si.mobil, je med projekti prejela najvišje število točk in tako postala tudi generalni spletni prvak 2016, hkrati pa je prvo mesto zasedla tudi v kategoriji mobilnih aplikacij. Nagrajena je bila tudi mobilna aplikacija Triglav Vreme, in sicer za najboljše uredništvo. Za poglobljeno digitalno zgodbo»Pripravljeni na poplave«, plod sodelovanja zavarovalnice z agencijo PM, poslovni mediji, pa je prejela nagrado med posebnimi digitalnimi projekti.

Ponudnik zunanjega oglaševanja Europlakat je dobil tri nagrade WEBSI. Napredni video simulator kreativnih rešitev, ki ga je Europlakat zasnoval v sodelovanju s podjetjem Specto, je zasedel prvo mesto med inovativnimi digitalnimi projekti, ponaša pa se tudi z najboljšo uporabniško izkušnjo. Europlakatovo spletno mesto, ki so ga zasnovali v Spletni postaji, pa je dobilo nagrado za najboljše oblikovanje.

Prvo mesto med družbenimi omrežji je pripadlo skupnosti Lidla Slovenija na Facebooku »Od navdiha do odnosa«, ki nastaja v sodelovanju med Lidlom in Mediodromom, med družbeno odgovornimi projekti pa tokrat slavil projekt »Brez predsodkov«, ki ga je za Slovensko združenje za duševno zdravje ŠENT, zasnovala agencija Parsek. V kategoriji javnih in nevladnih organizacij (NVO) prvo mesto zaseda »Zelena Ljubljana«, spletno mesto, ki ga je za Mestno občino Ljubljana zasnovala agencija ENKI,  med mediji pa se je najbolje odrezal prenovljeni Siol.net, ki ga je družba TSmedia zasnovala v sodelovanju z agencijo Renderspace. »Vsaka mama bolje kuha z Mu Cuisine« je najboljše poslovno spletno mesto (za Ljubljanske mlekarne so ga zasnovali v AV studiu), najboljša spletna trgovina pa Obuta mačkapodjetja Dukato. V kategoriji turizem se je najbolje odrezala spletna stran STA potovanja, ki ga zasnovali podjetji Oblikovanje.com in Eksit ADV. V kategoriji WEBSI start-up, novosti letošnjega tekmovanja, je slavila spletna platforma za naročanje kontejnerskih transportov 45HC.com.

Novost sta bili tudi vzporedni tekmovanji oziroma izziva, ki ju je organizator, Zavod za digitalno odličnost WEBSI, pripravil skupaj s partnerji projekta. Tako so mlade kreativce izzivali v izzivu WEBSI ABC,kjer je Nejc Lisac pripravil najboljšo rešitev za povečanje mednarodne prepoznavnosti ABC pospeševalnika, izziv Telekoma Slovenije (optimizacija UX TViNa) pa sta najboljše rešili Ana Kuščer in Judita Zorman.

Spletni prvaki 2016 in vsi drugi tekmujoči projekti so predstavljeni tudi v Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI Spletni prvaki, ki poleg slovenske digitalne bere in predstavitve žirantov prinaša tudi druge uredniške vsebine ter imenik digitalnih rešitev.