• Facebook
  • Twitter
  • RSS

CMA: Nemški C3 je najboljša agencija za vsebinski marketing

Na nedavni mednarodni konferenci o vsebinskem marketingu, ki jo je v Clevelandu organiziral ameriški Inštitut za vsebinski marketing, je med agencijami z več kot sto zaposlenimi naziv agencije leta pripadel nemškemu C3, večinskemu lastniku slovenske agencije PM, poslovni mediji.

Direktorji agencije C3 Lukas Kirchner, Gregor Vogelsang in Rainer Burkhardt. (Foto: C3)

C3, največja agencija za vsebinski marketing v Evropi, je med vsemi agencijami na tekmovanju Content Marketing Awards (CMA) osvojila največ nagrad. Med 1300 prijavljenimi deli z vsega sveta v 76 tekmovalnih kategorijah je prejela tri zlate nagrade in deset srebrnih. Med finalisti za naziv agencije leta z več kot sto zaposlenimi so bile še ameriške agencije Centerline Digital, Marcus Thomas LCC, Meredith Xcelerated Marketing in Pace.

Med petimi agencijami z manj kot sto zaposlenimi, ki so prišle v ožji izbor za naziv agencije leta, je bila tudi slovenska agencija za vsebinski marketing PM, a je na koncu morala priznati premoč londonski agenciji Velocity Partners. Na slavnostni podelitvi v Clevelandu so podelili tudi nagrado za projekt leta, ki jo je dobila revija britanske trgovske verige Sainsbury's, delo britanske agencije Seven C3, medtem ko so za vsebinskega marketingarja leta imenovali Amando Todorovich, direktorico vsebinskega marketinga v bolnišnici Cleveland Clinic.

V ožji izbor za nagrade CMA so se uvrstila tudi dela štirih slovenskih podjetij, Gorenja, Zavarovalnice Triglav, Lidla Slovenije in Akrapoviča, pri čemer je slednji dobil nagrado za najboljšo interno publikacijo, in sicer za svojo interno revijo Megafon.

Kateri so najboljši projekti vsebinskega marketinga v Sloveniji, pa bo znano na konferenci POMP Forum, ki bo 28. septembra v Cankarjevem domu v Ljubljani.