• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delovna mesta tedna

V tem tednu smo izbrali prosta delovna mesta s področja marketinga, upravljanja blagovnih znamk in digitalnega oglaševanja, ki so jih razpisali Atlantic Grupa, Tomas Sport2, Renault Nissan Slovenija, Petrol, Sensilab in iPROM.

Foto: Dreamstime

Atlantic Grupa v Ljubljani zaposli skrbnika blagovne znamke Argeta (m/ž) za mednarodna tržišča, ki bo sodeloval pri izvajanju in kontroli strategij blagovne znamke, spremljal in analiziral okolje, pripravljal letne plane za posamezne trge, sodeloval pri uvajanju izdelkov na trg in podobno. Prijave pričakujejo do 14. septembra z izpolnitvijo obrazca, kjer najdete tudi več informacij o delu.

Trgovec s športno obutvijo in oblačili Tomas Sport2 zaposli vodjo marketinga (m/ž), ki bo načrtoval in izvajal marketinške strategije na spletu in v trgovinah, vodil projekte in marketinško ekipo, skrbel za družbena omrežja in podobno. Prijave sprejemajo do 5. oktobra preko zaposlitvenega portala Moja zaposlitev.

Renault Nissan Slovenija k sodelovanju vabi višjega produktnega vodjo (m/ž), ki bo deloval na področju regije Adriatic. Odgovoren bo za prepoznavanje pričakovanj strank, načrtovanje in lansiranje novih izdelkov in povezanih dogodkov/srečanj ter določanje cenovnega pozicioniranja. Prijave sprejemajo do 16. septembra preko zaposlitvenega portala Moje delo, kjer je tudi več informacij o pogojih delovnega mesta.

Petrol išče tehničnega specialista za pripravo sporočil direktne pošte (m/ž), ki bo pripravljal, programiral in oblikoval sporočila za digitalne medije. Prijave sprejemajo do 16. septembra preko spletnega obrazca, kjer najdete več informacij.

Ponudnik prehranskih dopolnil Sensilab išče spletnega urednika za italijanski trg (m/ž) z aktivnim znanjem italijanščine, ki bo odgovoren za pripravo in objavo spletnih vsebin za spletno trgovino in portale Sensilaba v Italiji. Prijave sprejemajo preko zaposlitvenega portala Moje delo.

V spletni medijski agenciji iPROM k sodelovanju vabijo več asistentov za oglaševanje na Googlu, ki imajo izkušnje z delom pri kampanjah Google AdWords in osnovno poznavanje spletne analitike. Več informacij najdete tu, prijave pa sprejemajo preko spletnega obrazca do 19. septembra.

Ali tudi vaše podjetje išče nove sodelavce s področja oglaševanja, marketinga, komuniciranja in medijev? Obveščajte nas!