• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Prvi dami AV studia

Na naslovnici septembrske številke Marketing magazina sta Alenka Potočnik Anžič in Urša Mivšek Sitar, ki vodita oglaševalsko agencijo AV studio, prva njeno velenjsko enoto, druga pa ljubljansko. Z njima smo se pogovarjali o digitalnem jedru agencije in novih tehnologijah, ki prežemajo oglaševalsko panogo.

AV studio je ena najstarejših oglaševalskih agencij v Sloveniji; deluje namreč že od leta 1979. Iz obrtniške agencije, ki je za svoje naročnike na začetku opravljala avdio-vizualne storitve, čemur se je predano posvečal dolgoletni direktor in še danes njen solastnik Lučo Žgank, se je razvila v podjetje z digitalnim jedrom. Na digitalnem področju so v Sloveniji tlakovali ledino, pri čemer so njegove zakonitosti v največji meri spoznavali v sodelovanju z Gorenjem, ki še danes ostaja med njihovimi največjimi naročniki.  AV studio ima danes že skoraj šestdeset zaposlenih in se tako po velikosti uvršča v sam vrh slovenskih oglaševalskih agencij. Z Alenko Potočnik Anžič, direktorico velenjske enote AV studia, in Uršo Mivšek Sitar, ki vodi ljubljansko enoto, smo se poleg projektov agencije in njenih naročnikov dotaknili še tehnoloških trendov v oglaševanju in priložnosti na tujih trgih. Kaj pravita o AV studiu, si lahko pogledate v zgornjem posnetku.

V septembrski številki (#MM423) si lahko preberete še:

KOLUMMNE

Božidar Novak: Poletne marketinške zgodbice

Bojan Amon: Pozitivnost – obvezno

Primož Žižek: Strah pred uspehom

Aljoša Bagola: Kaj boš? Prijaznost, prosim.

Marjan Novak: RTV Slovenija = težave

DIGITALNI MMARKETING

Vplivneži – zgolj modna muha ali učinkovito marketinško orodje?

Kaj lov na Pokémone prinaša oglaševalcem?

Poletne novosti na družbenih omrežjih

Analiza uporabniških vmesnikov za spletno prodajo

FESTIVALSKI TURIZEMM

Zlati boben: Navdih za navdih

WMF: Zgodbe o tehnologijah prihodnosti

Shed Simove na SEMPL-u: »Rad izzivam ljudi«

MED AGENCIJAMMI

McCann Beograd: Naših najboljših 10

Intervju z Vasilijem Čorluko, Saatchi & Saatchi Makedonija

Laško in Luna TBWA:Dvoboj v rimah

MED ZNAMMKAMI

Ernesto Gainza Medina: Doživetja so ključ do uspeha blagovne znamke

Phil Lancake: Termalni selfiji? S telefonom Cat S60 je možno tudi to!

JCDecaux in renesansa zunanjega oglaševanja

ODNOSI Z JAVNOSTMMI

Martina Merslavič: Te naloge si nismo izbrali, ker bi bila lahka

Karmen Čelam: Uspeh po žensko

BledCom: So ljudje danes bolj in boljše povezani?

MMEDNARODNO

Lea Stanković: Kako so sponzorji v Srbiji izkoristili olimpijske igre v Riu?

Tanja Stankovič: Zeleno bo zamenjala siva

Milan Ilić:Vse vrste rešitev, a ne za monetizacijo (tiskanih) medijev

Tiskano izdajo Marketing magazina lahko naročite preko te spletne povezave ali nam pišete na [email protected]