• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zakaj je oglas za Under Armour z Michaelom Phelpsom eden največkrat deljenih olimpijskih oglasov?

Michael Phelps, ameriški plavalec, ki je na tokratnih olimpijskih igrah v Riu osvojil kar pet zlatih medalj in eno srebrno, je pozlatil tudi blagovno znamko športnih oblačil in obutve Under Armour.

Oglas »Rule Yourself«, v katerem nastopa, je bil namreč ena največjih uspešnic na letošnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions, saj je med drugim prejel veliko nagrado za filmske veščine (film craft), zdaj pa mu je, kot ugotavlja podjetje za oglaševalsko tehnologijo Unruly, pripadel še naziv enega izmed največkrat deljenih olimpijskih oglasov vseh časov.

Oglas »Rule Yourself« s Phelpsom je na drugem mestu med največkrat deljenimi olimpijskimi oglasi leta 2016 (pred njim je le izjemni paraolimpijski oglas »Mi smo superljudje« (»We're The Superhumans«) televizijske hiše Channel 4) in na petem mestu med največkrat deljenimi olimpijskimi oglasi vseh časov.

Milenijci so navdušeni nad oglasi, ki navdihujejo

Zakaj je torej oglas, ki so ga ustvarili v ameriški kreativni agenciji Droga5, tako navdušil spletno javnost, da ga je z veseljem delila naprej?

Zaigral je na pravo čustveno struno pri svoji ciljni skupini – milenijskih moških, starih med 18 in 34 let. Dramatična narava Phelpsovega spota (z ubijalsko uspešnico skupine The Kills) in njegova zmožnost, da gledalce popelje skozi plavalčev intenziven trening, je med 47 odstotki vseh gledalcev in 68 odstotki milenijskih moških vzbudil občutek navdiha. 22 odstotkov gledalcev je poročalo o občutku začudenja, ko so športnika opazovali med treningom, med katerim je očitno prešel tudi izjemno boleče terapije. Milenijci so občutili tudi srečo in presenečenje – vsa ključna čustva, ki so potrebna, da oglaševalci vpletejo mlajše gledalce, kot menijo v podjetju Unruly.

»Za milenijce, še posebej moške, je navdih eno izmed najpomembnejših čustev v oglasu,« pravi Devra Prywes, podpredsednica marketinga in raziskav pri Unrulyju. Po njenih opažanjih prav dejavnik navdihovanja pogosto manjka v številnih oglasih ob zaključni tekmi v ameriškem nogometu Super Bowl, medtem ko letos izstopa pri mnogih olimpijskih oglasih, kar spodbuja njihovo deljenje.

Sicer pa so gledalci v 56 odstotkih oglas »Rule Yourself« delili preko Facebooka, 28 odstotkov deljenj pa so zabeležili preko Twitterja. Oglas je na YouTubu zabeležil že več kot 10 milijonov ogledov.

Vir: Adweek