• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalci še vedno najbolj prisegajo na televizijo

Televizijsko oglaševanje ostaja prva kratkoročna izbira več kot petine ameriških oglaševalcev, kaže nova raziskava B2B-raziskovalnega podjetja Clutch.

Foto: Dreamstime

Raziskava, v kateri je sodelovalo 500 vodij marketinga v ameriških podjetjih s 500 in več zaposlenimi, je pokazala, da ima večina podjetij svojo spletno stran (85 odstotkov) in so aktivna na družbenih omrežjih (80 odstotkov). Toda televizija bo za največji delež vprašanih (22 odstotkov) ostala vodilni marketinški kanal tudi v naslednjih šestih do dvanajstih mesecih in tako prehiteva glavne digitalne kanale, kot so družbeni mediji (16 odstotkov vprašanih) in spletna stran (12 odstotkov). To velja tako za podjetja, ki so usmerjena h končnim potrošnikom (B2C), kot tudi tista, ki delujejo na medorganizacijskem trgu (B2B).

»Oglaševalci prepoznavajo potrebo po integriranem pristopu in se zavedajo, da ne smejo ignorirati tradicionalnih medijev, če hočejo doseči želeno občinstvo,« opaža Mark Sneider, lastnik in predsednik ameriškega podjetja za poslovni razvoj RSW/US. »Čeprav vedo, da je digitalno oglaševanje pomembno in da jih k njemu nagovarjajo tudi njihove agencije, še naprej cenijo to, kar lahko televizija kot del celotnega marketinškega programa naredi za blagovno znamko.«

V povprečju uporabljenih osem marketinških kanalov

Podjetja se resnično zanašajo na večkanalne akcije, pri čemer v povprečju uporabijo osem različnih marketinških kanalov, navaja poročilo podjetja Clutch.

»Današnji kupci pričakujejo, da se to, kar vidijo, slišijo ali izkusijo na enem kanalu, prenese tudi na njihovo naslednjo izkušnjo z blagovno znamko,« pravi Natalie Staines, direktorica marketinga pri R2i, agenciji, ki je za Clutch izvedla raziskavo. »Raziskava je pokazala rast uporabe iskalnega marketinga in družbenih omrežij ter včasih tudi neposrednih nakupov takoj po televizijskem oglaševanju, tako da mora biti oglaševalec pripravljen poskrbeti za to, da televizijsko izkušnjo prenese v te druge kanale.«

Povečanje zavedanja o blagovni znamki je najpomembnejša strateška naloga, ki jo navaja 35 odstotkov vprašanih, sledi zvestoba kupcev (32 odstotkov), nato pa še merjenje donosnosti naložbe (19 odstotkov).

Vir: Warc