• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako so se na Rio 2016 pripravili slovenski sponzorji?

Še do 21. avgusta bodo vse oči uprte v brazilski Rio de Janeiro in poletne olimpijske igre, kjer smo Slovenci po zaslugi judoistke Tine Trstenjak že dobili zlato olimpijsko medaljo in včeraj še srebrno medaljo kajakaša Petra Kauzerja. K igram so seveda usmerjene tudi misli in prizadevanja sponzorjev. Pri Sporto magazinu so zbrali nekaj primerov olimpijskih aktivnosti uradnih sponzorjev Olimpijskega komiteja Slovenije (OKS).

Vir: Petrol/Facebook

Telekom Slovenije tudi v Riu nadaljuje z digitalno aktivacijo #TvitajmoZaNase, ki jo je prvič predstavil že v Londonu 2012. Njeno bistvo – (virtualna) podpora olimpijcem in zbiranje sredstev za športnike iz socialno ogroženih okolij – ostaja praktično nespremenjeno, kot vedno pa so ji dodali nekaj novega. V času Ria 2016 je to na primer snemanje treningov slovenskih olimpijcev s 360-stopinjsko kamero (tehnološko novost je zagotovil svetovni olimpijski partner Samsung), pa prihajajoče GIF-animacije, trije podcasti ... V skladu z medijem je velik poudarek tudi na dvosmerni komunikaciji in vključevanju tviterašev: z nekaj sreče so nekateri že pred igrami na primer dobili priložnost spoznati slovenske olimpijce. Med drugim se je ena od nagrajenk z vlakom, odetim v slovenske olimpijske barve (Slovenske železnice so postale novi sponzor OKS) odpeljala iz Ljubljane v Koper na uradno predstavitev slovenske olimpijske reprezentance.  

Okus po domu in slovenski olimpijci

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, novi sponzorski partner olimpijske reprezentance Slovenije (pogodba je podpisana do konca ciklusa Tokio 2020), je v tednu pred začetkom olimpijskih iger v Riu na digitalnih kanalih objavilo več kot štiriminutni video, ki prikazuje vzporedne zgodbe slovenskih olimpijcev v pripravah na olimpijske igre. Glavni junaki filma »Okus po domu« so vodilni plavalec zadnjih let Damir Dugonjić, odlična sprinterka Maja Mihalinec, slovenski rekorder na 400 metrov Luka Janežič in naša najboljša telovadka Teja Belak, ki skupaj s trenerji ponudijo intimen vpogled v trening v domačem okolju, ki jih hkrati tudi navdihuje pred pomembnimi nastopi. Zgodba se bo nadaljevala tudi preko Snapchata in na prodajnih mestih. V duhu slogana blagovne znamke »Okus po domu« so bile za vse člane slovenske olimpijske delegacije pripravljene tudi individualizirane darilne škatle s sporočilom, ki se nanaša na trening v domačem okolju kot navdih pred nastopom na igrah v Riu.

Del zgodbe »Moje norme« s SKB tudi predsednik MOK 

Posamezni sponzorji so sicer svojo komunikacijo, vezano na Rio 2016, začeli že več mesecev pred igrami. Med drugim je odmeval projekt »Moja olimpijska norma«, ki jo je skupaj z OKS pripravil generalni sponzor SKB v sodelovanju s Coca-Colo. S projektom so spodbujali ljudi, da se aktivirajo, na enem od petih dogodkov po Sloveniji postavijo svojo (tekaško) olimpijsko normo in jo nato v obdobju dveh mesecev s pomočjo nasvetov olimpijske strokovne ekipe (trenerja, zdravnika, maserja in nutricionista) na zaključnem dogodku tudi izboljšajo. Na dogodek v Ljubljani je med drugim prišel predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) Thomas Bach, ki je bil takrat na uradnem obisku v Sloveniji in ob tem poudaril, da gre za čudovito pobudo s pravim olimpijskim duhom.  

Globalna kampanja P&G tudi na lokalni ravni

Svojo večkrat nagrajeno kampanjo »Hvala, mama« je na lokalni ravni aktiviral tudi svetovni olimpijski sponzor P&G. Medtem ko sta na Hrvaškem ob mami v glavni vlogi veslača Martin in Valent Sinković, je v Sloveniji ob mami Dragici v ospredju jadralec Vasilij Žbogar. Mama in sin sta v seriji videov predstavila prehojeno športno pot slovenskega zastavonoše, svoje pa je s poglobljenimi zgodbami o odnosu olimpijcev in olimpijk ter njihovih mam dodalo še pet preostalih slovenskih olimpijcev. Zgodbe vseh kažejo v smer glavnega sporočila P&G-jeve kampanje: samo močna oseba te lahko naredi močnega.

Navijaške točke Laško po Sloveniji

Pivovarna Laško po Londonu 2012 nadaljuje z organiziranimi navijaškimi točkami v domačih krajih olimpijcev. Pred OI v Riu je bilo izbranih deset krajev po Sloveniji, kjer lahko prijatelji, sotekmovalci iz klubov ter drugi navijači spremljajo olimpijsko dogajanje, ki jih bo popestrilo dodatno ogrevanje navijaškega ozračja pred in med nastopi olimpijcev iz domačega kraja. Olimpijska kampanja Pivovarne Laško se navezuje na aktualno kampanjo »Dvoboj« in vključuje personalizirane navijaške rime za športnike.

Petrolov val energije

Petrol s svojim projektom »Val energije« združuje vse slovenske navijače, ki želijo ustvariti najdaljši navijaški val in slovenskim olimpijcem v Riu vliti svežo energijo. Z digitalno aktivacijo Val energije so začeli 3. maja, preko nje pa zbirajo posnetke slovenskih navijačev med ustvarjanjem vala, ki jih ti lahko delijo na družbenih omrežjih. Posnetki se bodo na koncu združili v enega in nastal bo verjetno največji navijaški val na svetu.

Prispevek je bil prvotno objavljen na spletni strani SPORTO.