• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Med finalisti tekmovanja Digital Communication Awards 2016 tudi dve slovenski deli

V ožji izbor za mednarodne nagrade na področju digitalnega komuniciranja Digital Communication Awards sta se letos uvrstili dve deli iz Slovenije. Dobitniki nagrad bodo znani 26. septembra v Berlinu.

V kategoriji izdelčnih akcij se je med finaliste uvrstila akcija Mlekarne Celeia »Senzorične degustacije jogurtov LCA«, ki so jo zasnovali v agenciji Pristop. S tehnologijo virtualne resničnosti so potrošnike v nakupovalnih središčih popeljali na pašnike zelenih dolin in aktivirali vse njihove čute – vonj, otip, vid, sluh in okus.

V kategoriji spletnih portalov pa je mednarodna žirija med finaliste uvrstila vsebinski portal Zavarovalnice Triglav Vse bo v redu, ki so ga zasnovali v agenciji za vsebinski marketing PM, poslovni mediji. Več o portalu si preberite tu, celoten seznam finalistov, ki se potegujejo za nagrade Digital Communication Awards 2016, pa je objavljen na tej spletni povezavi.