• Facebook
  • Twitter
  • RSS

PM, poslovni mediji v ožjem izboru za svetovno nagrado za vsebinski marketing

Inštitut za vsebinski marketing (Content Marketing Institute), ki podeljuje nagrade največjim dosežkom na področju vsebinskega marketinga na svetu, je razglasil finaliste štirih najpomembnejših nagrad za delo in dosežke v koledarskem letu 2015, med nominiranci pa je tudi agencija PM, poslovni mediji.

Za agencijo leta (do sto zaposlenih) je bila sploh prvič nominirana slovenska agencija – med petimi nominiranci je agencija iz Ljubljane, PM, poslovni mediji, ki je nedavno združila moči z največjo evropsko agencijo za vsebinski marketing, C3. Dobitnike štirih najpomembnejših nagrad (dve za agencijo leta – prvo podelijo agenciji z do 100 zaposlenimi in drugo agenciji z več kot 100 zaposlenimi, projekt vsebinskega marketinga leta in vsebinskega marketingarja leta) bodo razglasili na konferenci vsebinskega marketinga Content Marketing World, ki bo med 6. in 9. septembrom v Clevelandu.

CMi je sicer že razglasil zmagovalce v drugih 76 kategorijah, ki vključujejo vse vidike vsebinskega marketinga, od strategije do distribucije, od oblikovanja do uredniških vsebin. Gre za največje tekmovanje na področju vsebinskega marketinga v mednarodnem merilu; letos se je za nagrade potegovalo več kot 1300 del z vsega sveta, v ožji izbor pa je v vsaki kategoriji prišlo po pet del.

Nagrado za najboljšo interno publikacijo letos prejme Megafon, interni korporativni časopis podjetja Akrapovič, ki so ga zasnovali pri Akrapovič Kreativi, ki je tako postal drugi slovenski korporativni medij, ki je kadarkoli prejel to nagrado. Slovensko delo je bilo nagrajeno tudi leta 2013, ko je zlato nagrado kot najboljša publikacija na področju zdravja in medicine prejela revija pHARMONIA podjetja AdriaSonara.