• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nikejeva »Zamenjava« največkrat deljen nogometni oglas na družbenih omrežjih

Nikejev oglas »Zamenjava« (»The Switch«) med vsemi oglasi, ki so jih blagovne znamke zasnovale ob evropskem nogometnem prvenstvu, najbolj navdušuje uporabnike družbenih omrežij, saj so ga ti največkrat delili med seboj, v svoji analizi ugotavlja podjetje Unruly, ki nudi tehnologijo za videooglaševanje.

Podjetje Unruly je pred tednom dni predstavilo lestvico desetih oglasov ob nogometnem prvenstvu Euro 2016, ki so jih razvrstili glede na število njihovih deljenj na družbenih omrežjih. Na prvem mestu je torej oglas »Zamenjava«, v katerem se zvezdnik Real Madrida Christiano Ronaldo po čudežu znajde v telesu angleškega najstnika. V slabem mesecu dni je bil deljen kar 335.618-krat, pri čemer ga je na YouTubu delilo dvakrat več ljudi kot na Facebooku.

»Ni presenetljivo, da je bila Nikejeva »Zamenjava« največkrat deljen oglas. Ko smo z uporabo naših algoritmov Unruly Pulse in Unruly ShareRank analizirali oglase, je bil ta daleč največkrat deljen in je od vseh analiziranih oglasov izzival najmočnejša čustva pri gledalcih. Kar ga najbolj loči od drugih oglasov, pa je razpon čustev, ki jih je izzval – začudenje, navdih, srečo, zabavo in navdušenje. A ne gre le za deljenje; tudi pri poslovnih rezultatih se to pozna. 35 odstotkov potrošnikov, ki so si ogledali oglas, je izjavilo, da bi radi izvedeli več – največ od vseh analiziranih oglasov –, medtem ko jih je 34 odstotkov izjavilo, da jih zanima nakup izdelkov, prikazanih v oglasu,« je komentiral Ian Forrester, direktor raziskav pri Unrulyju.

Na lestvici desetih največkrat deljenih oglasov ob prvenstvu Euro 2016 (do 5. julija) so še:

2. Volvo V90 – »Uvod« (»Prologue«) z Zlatanom Ibrahimovićem (61.421 deljenj)

 3. Paddy Power – Škotska himna 2016 (47.895)

 4. Lufthansa – »Everybody’s Fanhansa« (40.645)

 5. Deutsche Bahn – »Navijač« (»Der Fan«) (36.458)

 6. Mars – #Believe (33.631)

7. Carlsberg – »Tvoj sedež za sedež na Euru« (»Your Seat For A Euro Seat«) (16.135)

8. Licor Beirao – »Žal nam je, Harry Kane« (»We’re Sorry Harry Kane«) (14.993)

9. Edeka – »Edekina zdravica« (»Das EDEKA Anfeuern«) (9.973)

10. Beats By Dre – Kane, Griezmann, Götze in Fabregas v »Firestarter« skupine Prodigy (9.471)