• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pristopovo »Gledališče v prtljažniku« prepričalo tudi mednarodno žirijo v Koreji

Agencija Pristop se je z inovativno akcijo »Gledališče v prtljažniku«, ki so jo zasnovali za Mini Teater, uvrstila med finaliste mednarodnega oglaševalskega festivala Ad Stars v Južni Koreji.

V žiriji tekmovanja je 251 ocenjevalcev iz 70 različnih držav, Pristopova akcija »Gledališče v prtljažniku« pa je bila med 1680 finalistov izbrana med več kot 18.000 prijavljenimi deli. Dobitniki velikih nagrad Ad Stars bodo znani med 25. in 27. avgustom.

»Gledališče v prtljažniku« je nov format gledališča, ki v času prometnih konic zdolgočasenim voznikom priredi kratko predstavo iz prtljažnika. Kampanja, ki jo je Pristop zasnoval za Mini teater, je novembra lani dobila zlato nagrado Sempler v kategoriji novi medij/medijski format na konferenci medijskih trendov SEMPL, aprila letos pa je bila na Slovenskem oglaševalskem festivalu nagrajena z veliko nagrado v kategoriji ustvarjene prostorske rešitve.