• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hypo z novim imenom Addiko in popolno prenovo blagovne znamke

Bančna skupina Hypo Group Alpe Adria bo s ponedeljkom, 11. julija, v Sloveniji in na drugih trgih začela delovati pod novim imenom Addiko Bank in s povsem novo celostno grafično podobo. Pri oblikovanju blagovne znamke, pozicioniranju in vizualni podobi banke so sodelovali s hrvaško kreativno agencijo Bruketa & Žinić OM in mednarodno svetovalno agencijo za blagovne znamke Prophet.

Kot pravijo v banki, kjer so včeraj predstavili novo blagovno znamko, ta odraža novo poslovno strategijo banke, edinstveno pozicioniranje, predvsem pa njeno zavezanost k izboljšanju in spreminjanju načina bančnega poslovanja, ki mora biti jasno, preprosto in neposredno. To povzemajo s terminom »straightforward« bančništvo in vizualno ponazarjajo z močno, živo rdečo barvo.

Addiko – neposredno, kratko in edinstveno ime

Za blagovno znamko Addiko v banki pravijo, da je rezultat večstopenjskega procesa gradnje blagovne znamke  in je zgrajena na temeljih obsežne raziskave med strankami in zaposlenimi. »Tako smo oblikovali blagovno znamko, ki govori neposredno strankam in izraža vrednote, v skladu s katerimi si stranke želijo, da bi njihova banka delovala,« pojasnjujejo. Ime »Addiko« sicer nima dobesednega pomena, zanj pa so se odločili, ker je »neposredno, kratko, preprosto za izgovarjanja, a sočasno popolnoma edinstveno, ker zveni drugače od vseh drugih bank v regiji«.

Predsednik banke Addiko Matej Falatov je povedal, da s prenovo blagovne znamke ne spreminjajo le svojega imena in vizualne identitete, temveč se celovito spreminjajo na bolje: »Zavedamo se, da bančno poslovanje deluje preveč zapleteno in če obstaja kakšna stvar, ki je ljudje ne marajo, je to pretirana zapletenost. To želimo spremeniti in bančništvo poenostaviti. Vemo, da še nismo na cilju, ravno to pa je razlog, da se spreminjamo in da bo naš pristop jasnejši, enostavnejši in bolj neposreden.«

Novo ime bodo začeli uporabljati v ponedeljek, 11. julija, in sicer na vseh stičnih točkah –  v poslovalnicah, na bankomatih, na spletnih straneh, v e-banki, m-banki, na vizitkah in na dokumentih. Zaradi velikosti projekta vse poslovalnice in bankomati ne bodo prenovljeni takoj, temveč predvidoma do jeseni.

»Jutra bančne poezije«

Pri oblikovanju blagovne znamke, pozicioniranja in vizualne podobe banke so sodelovali z mednarodno svetovalno agencijo za blagovne znamke Prophet in s hrvaško kreativno agencijo Bruketa & Žinić OM.

Nekaj časa pred razkritjem novega imena in podobe znamke so nanjo opozarjali s tako imenovano »teaser« oglaševalsko akcijo »Jutra bančne poezije«. Spodaj si oglejte spot, objavljen na strani »Jutra bančne poezije« na Facebooku, ki se predvaja tudi na slovenskih televizijah.