• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V ožjem izboru za svetovne nagrade za vsebinski marketing tudi dela štirih slovenskih podjetij

Inštitut za vsebinski marketing (Content Marketing Institute), ki podeljuje nagrade največjim dosežkom na področju vsebinskega marketinga na svetu, je pravkar razglasil finaliste. Med več kot 1300 prijavljenimi deli z vsega sveta so se v ožji izbor uvrstila tudi dela štirih slovenskih podjetij – Gorenja, Zavarovalnice Triglav, Lidla Slovenija in Akrapoviča.

Revija Gorenje Lifestyle Magazine je prišla v ožji izbor v petih kategorijah.

Mednarodne nagrade za vsebinski marketing bodo letos podeljene v 76 kategorijah, ki vključujejo vse vidike vsebinskega marketinga, od strategije do distribucije, od oblikovanja do uredniških vsebin. Gre za največje tekmovanje na področju vsebinskega marketinga v mednarodnem merilu; letos se je za nagrade potegovalo več kot 1300 del z vsega sveta, v ožji izbor pa je v vsaki kategoriji prišlo le po pet del.

Revija Gorenje Lifestyle Magazine je v ožji izbor prišla v kar petih kategorijah. V kategoriji najboljši intervju/profil je v ožjem izboru intervju z oblikovalcem Phillipom Starckom z naslovom Reflections of Freedom (Odsevi svobode), objavljen v lanski jesenski številki te revije. V isti številki je bil objavljen tudi prispevek Starck on Line v rubriki How It's Done, ki je prišel v ožji izbor v kategoriji najboljša redna kolumna ali rubrika. V kategoriji najboljšega oblikovanja kolumne ali rubrike je v ožjem izboru njena rubrika Style Council: Yours in the making, celotna revija pa se je uvrstila med finaliste še v kategoriji najboljše tiskane publikacije in v kategoriji najboljšega oblikovanja tiskane publikacije.

V kategoriji trgovinskih publikacij se je med finaliste uvrstila revija Preprosto podjetja Lidl Slovenija, ki jo zdaj urejajo v agenciji za vsebinski marketing PM, poslovni mediji. To je že drugo leto zapored, da se je znašla med finalisti – lani se je v ožji izbor uvrstila v dveh kategorijah, poleg kategorije trgovinskih publikacij še v kategoriji najboljše novosti na trgu (best launch).

V kategoriji internih publikacij sta med petimi finalisti kar dve slovenski deli, in sicer Megafon, interni korporativni časopis podjetja Akrapovič, ki so ga zasnovali pri Akrapovič Kreativi, ter Obzornik skupaj z Obzornikom International (ta izhaja v šestih jezikih), interna revija Zavarovalnice Triglav, ki jo ustvarjajo v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji. Zavarovalnica Triglav je v ožjem izboru tudi v kategoriji najboljše naslovnice tiskane revije, kamor se je uvrstila z naslovnico 14. številke revije Naložbenik, ki jo ustvarjajo v agenciji PM, poslovni mediji.

Vsi finalisti, ki se potegujejo za mednarodne nagrade za vsebinski marketing, so navedeni na tej povezavi. Zmagovalci bodo znani že konec julija, na konferenci vsebinskega marketinga Content Marketing World, ki bo med 6. in 9. septembrom v Clevelandu, pa bodo razglasili dobitnike štirih najpomembnejših nagrad (dve za agencijo leta – prvo podelijo agenciji z do 100 zaposlenimi in drugo agenciji z več kot 100 zaposlenimi, projekt vsebinskega marketinga leta in vsebinskega marketingarja leta).

V žiriji za mednarodne nagrade za vsebinski marketing je bil že tretje leto zapored tudi Nenad Senić, uredniški direktor v agenciji PM, poslovni mediji. Zaradi objektivnosti ocenjevanja seveda ni sodeloval pri ocenjevanju tistih kategorij, v katerih so bila prijavljena dela agencije, iz katere prihaja.