• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Nakup Fructala je bila čustvena in strateška odločitev

Tako v osrednjem intervjuju v novi, dvojni številki MM-a pravi Goran Medić, ki je pred štirimi leti prevzel vodenje ajdovskega Fructala, ko ga je kupil srbski Nectar. Po njegovih besedah je bil Fructal lastnikom Nectarja od nekdaj vzor, zato so si želeli sodelovati z njim in so tako ustvarili skupino, v kateri Nectar danes ustvari 60 odstotkov prihodkov, Fructal pa 40 odstotkov.

 »Neprestano smo priča združevanjem in prevzemanjem podjetij tako na svetovni kot tudi na regijski ravni in to v vseh panogah. To je rezultat pritiska trga in novih trendov. Ali rastete ali pa preprosto izpadete iz tržne tekme,« pripoveduje Medić za MM. V zgornjem posnetku govori o tem, na kakšen sprejem lokalne skupnosti je Nectar naletel pred štirimi leti, ko je prevzel Fructal.

»Kot tuji investitor smo naleteli na podobne težave kot vsi drugi tuji investitorji, ki so v Slovenijo vstopali v tem času. Lokalna skupnost je bila, tudi zaradi poročanja medijev, vznemirjena, ker ni vedela, kakšne načrte imamo. Odnos javnosti je bil izrazito negativen. Za vzpostavitev zaupanja je v takih primerih potreben čas. Dialoga smo se lotili odprto, uredili odnose z zaposlenimi, ki jih je skrbelo, da bodo ostali brez služb, uredili odnose s sindikatom in svetom delavcev. Zdaj se vsi zaposleni pri nas zavedajo, da delo vedno bo za tiste, ki so se pripravljeni potruditi in aktivno sodelovati pri razvoju podjetja,« je med drugim povedal Medić. V intervjuju govori tudi o tem, kako so reorganizirali celotno podjetje, vključno z marketingom, kako poteka njihovo sodelovanje s kreativnimi in komunikacijskimi agencijami, o trendih v industriji pijač in pomenu inovacij.

V novi, dvojni številki Marketing magazina (#412/422) si lahko preberete tudi:

MM NOVICE

Agencija PM, poslovni mediji združila moči z nemškim C3

Comoncar povezuje lastnike avtomobilov in oglaševalce

Ali obstaja blagovna znamka, ki bi si jo vtetovirali na telo?

KOLUMMNE

Božidar Novak: Poroka kot marketinško orodje

Bojan Amon: Živ dolgčas

Primož Žižek: Je tehnologija res ubila vsebino?

Aljoša Bagola: Telefoni so novi čiki, mi smo pa novi zombiji

FESTIVALSKI TURIZEMM

(Skoraj) vse o festivalu Cannes Lions 2016

Zlati boben prinaša številne novosti

SMK: Marketing kot dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti

DIGGIT: V (digitalni) dobi potrošnika je najpomembnejša uporabniška izkušnja

Digital Day: Oglasi, ki jih imamo radi

MMOJSTRI

Madea Mojca Majhen, Paideia Events

Simon Gosling: Virtualna resničnost ni le modna muha

Geof Ramm: Izstopajte iz množice, v tem je vsa skrivnost

Valentin Bufolin: Z navdihom v prihodnost

(DIGITALNI) MMARKETING

Chariyo: Ko ljudje komaj čakajo, da gledajo oglase …

Pro Plus predstavil največjo slovensko digitalno medijsko mrežo ProAd

MWO:Kupčeva izkušnja in digitalna transformacija marketinga

Spletni oglasi, ne, hvala. Blokiram.

Življenje po konferenci razvijalcev Google I/O

Kaj ima digitalna transformacija z marketingom?

Čarobni trakovi in elektronske police

MED AGENCIJAMMI

10 razlogov, zakaj si ne morete privoščiti čustveno neinteligentnega vodje!

Imago: Naših najboljših 10

Srbska družina v očeh oglaševalcev

Kako kreativni pa ste vi pri sporočilih o odsotnosti iz pisarne?

ZNAMMKE

Nekdanji zapor, ki je postal sopomenka za slovenski hostel

Inovacijski cunami leta 2016

Converse: med komercialnim in umetnostjo