• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova zabavna oglaševalska akcija za hrvaški Bonbon

Najnovejša kampanja hrvaškega mobilnega operaterja Bonbon, ki so jo zasnovali kreativci iz hrvaških agencij McCann Zagreb in Fahrenheit, izpostavlja, da lahko uporabniki predplačniškega paketa brezskrbno prenesejo neporabljene podatke, minute in SMS-e v naslednji mesec – pa če to želijo ali ne.

V oglasu nastopajo trije liki, ki upodabljajo minute, SMS-e in podatke, ter uživajo v julijskih radostih. Ker pa v juliju niso šli »do konca«, so se morali preseliti oziroma prenesti v avgust, kjer pa jih čaka presenečenje.

»Upam, da bom dobil tolikšno število pohval in voščil, kot sem jih dobil ob tej kampanji, tudi ko se poročim. Šalo na stran, zelo smo zadovoljni  s tem, kako je bila kampanja sprejeta. Odzivi so fenomenalni in rezultati so že vidni. Gre za mešanico zabave, inovacije, jedrnatosti in namenskosti, po čemer je sicer prepoznavna naša blagovna znamka,» je dejal Diego Perez Tenessa De Block iz oddelka za marketing blagovnih znamk in predplačniških storitev pri Bonbonu.