• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Unionovo glasbeno tekmovanje v svetlobnih vitrinah

Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Pristop pripravila projekt »Živjo, V ŽIVO«, v sklopu katerega se je med seboj pomerilo pet mladih glasbenih skupin, zmagovalna pa bo nastopila v oglasu »v živo« na Pop TV. Skupine so nastopale v Pivnici Union, njihove nastope v živo pa so prenašali tudi na Europlakatovih svetlobnih vitrinah.

Ob postajališču na Slovenski cesti je pet mladih skupin na zaslonu v svetlobni vitrini v živo komuniciralo z mimoidočimi. Skupine Imperij, Sunshine & The Loud Clouds, MRFY, Mama rekla in Dandalion Children so nastopale v Pivnici Union, sočasno pa so še popestrili junijske popoldneve v središču Ljubljane. Prenos celotnega dogajanja je namreč potekal še na treh svetlobnih vitrinah in spletni strani Pivovarne Union.

Obiskovalci so lahko glasovali za svojo najljubšo glasbeno skupino in odločili, da si zmago zasluži skupina Mama rekla. Ta bo nastopila v prvem »živem« oglasu na televizijskem programu Pop TV, in sicer 5. julija ob 19:40.