• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Lidlov »vklop v živo« preko Facebooka

Lidl Slovenija in agencija Mediodrom sta v ponedeljek v večernih urah pripravila vklop v živo preko Lidlove strani na Facebooku. Vklop so pripravili na lokaciji dvorca Zemono, kjer je ambasador blagovne znamke Lidl, kuhar Tomaž Kavčič odgovarjal na vprašanja uporabnikov.

Vklop v živo »Vprašaj Tomaža«.

Uporabniki so vprašanja lahko zastavili v živo, v tednu pred vklopom v živo pa so jih posredovali tudi preko Lidlove strani na Facebooku. Prenos je moderiral Blaž Babić, ki je dogodku vdihnil humorno noto.

Kot so sporočili iz Mediodroma, si je vklop v času prenosa ogledalo preko 3.000 uporabnikov, število ogledov pa se je v naslednjih urah še podvojilo. »Gre za eno izmed konkretizacij strategije komuniciranja na družbenih omrežjih naročnika, ki je usmerjena v informiranje, sodelovanje in poslušanje uporabnikov ter vzpostavitev kvalitetnega dvosmernega odnosa z njimi,« pravijo v agenciji.

Dodajajo še, da se je interakcija v realnem času, posneta z mobilnim telefonom in podprta z vsebino, ki je uporabnikom pisana na kožo, izkazala kot odličen način, da jim ponudijo prav tisto izkušnjo, ki si jo želijo.