• Facebook
  • Twitter
  • RSS

GoOpti odpira nove oglaševalske možnosti

GoOpti, ki je najbolj poznan po ugodnih cestnih prevozih na bližnja in daljna letališča, je prepeljal že svojega petstotisočega potnika, povprečno pa se z njim vozi 17.000 potnikov mesečno. Ob petem rojstnem dnevu so pri GoOptiju predstavili možnosti, ki jih ponujajo oglaševalcem.

Barcaffe je obiskovalcem Poletne muzejske noči v Ljubljani, ki so se med muzeji in galerijami peljali s kombiji GoOpti, delil vzorčke instant kave Black'n'Easy.

Ker se z njimi prevaža že toliko potnikov, je GoOpti tudi zanimiv kanal za oglaševalce, saj jim ponuja tako spletno in mobilno oglaševanje kot tudi oglaševanje na samih poteh, na katerih potniki v povprečju preživijo tri ure. Kot pravijo, so se za oglaševanje na spletu, v kratkih sporočil na mobilnih telefonih in za namestitev promocijskih tiskovin v GoOptijeve kombije že odločili NLB Vita, MasterCard in Coris, Nivea pa je potnikom podeljevala vzorčke dezodorantov. Med letošnjim poletjem bo vsak otrok, ki se pelje z vozili GoOpti, dobil svojo napihljivo žogo Nivea.

»Ker GoOpti z organizacijo prevozov sponzorsko sodeluje tudi pri izbranih dogodkih, lahko oglaševalci občasno sodelujejo tudi pri posebnih aktivnostih. Tako je Barcaffe z vzorčki instant kave Black'n'Easy polepšal večer obiskovalcem Poletne muzejske noči  v Ljubljani, ki so se med muzeji in galerijami peljali s kombiji GoOpti,« pravijo v podjetju in dodajajo, da so le v petih letih iz podjetja z lastnimi vozili in vozniki prerasli v pravo inteligentno tržnico prevozov, ki ji zaupajo tuji investitorji, ki so podprli širitev GoOptija tudi na tuje trge.